Työnimiä..

Vaapukka

Sanavalmis juttuseppä
Lokakuiset 2021
Syyskuiset 2024
Joko olette keksineet työnimen pienelle? Tai onko joku sellainen nimitys, jota ei todellakaan halua käyttää? :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Mä (ja erityisesti mies) ollaan allergisia erityisesti masuasukki- nimitykselle. 🤢😅 varmaan joku nimitys jossain kohtaa tulee. Esikoisesta en kyllä muista.. olisiko puhuttu vaan vauvasta 😁
 
Viime raskaudessa työnimi valittiin sen mukaan, mitä nimipäiviä oli arvioituna hedelmöittymispäivänä. Tällä kertaa olisi mun kummilapsen nimipäivä, joten se ei sovi. Mies ehdotti Papu, ihan ok. Esikoisella on menossa sellainen vaihe, että rakastaa nukkeja ja kuljettaa "vauvoja" joka paikkaan. Hän käytti yksi päivä nimitystä "vauva pikkunen" ja päätettiin, että masussa oleva on nyt sitten Vauva Pikkunen 😂
 
Mä (ja erityisesti mies) ollaan allergisia erityisesti masuasukki- nimitykselle. 🤢😅 varmaan joku nimitys jossain kohtaa tulee. Esikoisesta en kyllä muista.. olisiko puhuttu vaan vauvasta 😁
Joo masuasukki nostaa karvat pystyyn :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Viime raskaudessa työnimi valittiin sen mukaan, mitä nimipäiviä oli arvioituna hedelmöittymispäivänä. Tällä kertaa olisi mun kummilapsen nimipäivä, joten se ei sovi. Mies ehdotti Papu, ihan ok. Esikoisella on menossa sellainen vaihe, että rakastaa nukkeja ja kuljettaa "vauvoja" joka paikkaan. Hän käytti yksi päivä nimitystä "vauva pikkunen" ja päätettiin, että masussa oleva on nyt sitten Vauva Pikkunen 😂
Ihana :3

Me ei uskalleta puhua vielä vauvasta kun saattaisi muut perheen lapset ymmärtää... Kerrotaan vasta myöhemmin heille 😄 mä ajattelin että pippuri vois olla aika hyvä työnimi 🤔 meidän 2021 syntynyt taaperoa taisi olla myös papu. ^^
 
Me ei olla vielä mietitty. Jotenkin ei halua liikaa iloita ennen kun varhaisultrassa käyty. Eiköhän sen jälkeen miettiä joku, jos kaikki siellä kunnossa.
 
Meillä ei oikein ikinä oo mitään työnimiä, puhutaan vaa sit ku tää syntyy.. Sit tää tarvii sitä ja tätä... 🤣
 
Meillä esikoisen serkku totesi jo heti kun kuuli serkun tulevan, että siitä tulee Topi😄 joten hän oli raskauden ajan Topi, kyllä tällekin joku täytyy keksiä 😊 tuo nimipäiväjuttuhan vois olla hyvä, pitääpä vilkuilla mikä sillon olis
 
Meillä ei ole vielä vielä vakiintunut mikään, ehkä sitten varhaisultran jälkeen, kun asia konkretisoituu enemmän. Esikoisen kanssa oli kyllä työnimi jo ennen plussaa, kun hoidoista alkunsa saanut, mutta tälle pikkuiselle ei jostain syystä ole vielä omaa lempinimiä.
 
Teillä on niin kivan kuuloisia. Oon huono näissä... Esikoinen oli vain riiviö (pitää kyllä paikkansa, että eipä siinä😂) ja nykynen on ainakin vielä vaan kakkonen. Kerran taisin sanoa toukaksi😅 En tiedä sitten kun sukupuoli selviää että jos on tyttö niin alanko kutsumaan nimellä vai odotanko että päästään tapaamaan. Mulla siis tuli tosi vahvasti tytön nimi mieleen ja sit päätettiin antaa lapselle mahdollisuus tulla, joten olishan se aika hauska jos nimi pääsis jopa oikeasti käyttöön🤭 mulle siis aivan sama kumpi tulee, mutta tytölle saattaa olla nimi valmiina😄
 
Meillä ei ole vielä työnimeä, mutta esikoinen oli Vompatti ja kuopus Marakatti :tears: :red-heart: Nyt pitäisi joku kiva keksiä, sellainen joka sopisi tähän sarjaan. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Sun pitää alkaa jotain eläinkirjoja selailemaan yhdessä Vompatin ja Marakatin kanssa... Toisaalta kun vompatti liikkuu maassa, marakatti roikkuu puussa niin liikkuuko tuleva ilmassa vai sukeltaa hän saukkona vedessä?
 
Takaisin
Top