Heh :)
Sen verran tuore tapaus, ettei ole vielä ehtinyt. Edellistä kutsuttiin Lilliputiksi, koska olin aivan VARMA, että se on tyttö ja sen nimeksi tulee Lilli. Mutta kuinkas kävikään :D Ei otettu selvää, kuten ei oteta tästäkään, mutta ehkä nyt en ole enää ihan niin varma niistä äidinvaistoista ;)
Vastailenpa itsekin omaan kysymykseeni nyt kun ehtii :)
Me ollaan miehen kanssa vähän tylsiä tässä raskaudessa ja ilmeisesti kutsutaan uutta tulokasta ihan vain vauvaksi.
Itse en jotenkin "jaksa" alkaa miettimään mitään kivaa nimeä ja mies ei noita nimihommia sitten taas oikein 'harrasta'.
Eli meidän tuleva tulokas on yksinkertaisuudessaan Vauva. :D
Meillä vähän sama tilanne kuin Mirgellä, emme oikein ole jaksaneet keksiä mitään sen kummempaa työnimeä. Tällä hetkellä eniten käytössä taitaa olla beebis, toisena sitten pikku-A kun meidän molempien etunimi alkaa A:lla :)
Meillä vatsassa köllii Mjölnir =)
Luettiin hihitellen viime vuoden oudoimpia läpimenneitä nimiä ja Mjölnir oli niistä kaikkein hihityttävin! Joten poika tai tyttö, Mjölnir siellä on nyt, ei kylläkään sitten enää kun oikeasti nimeä annetaan... =]
Ennen kuin olimme yhdessäkään, olimme päättäneet lapsemme nimeksi Otson. Niin kauan puhuimme Otsosta, että masuasukki ilmoitti itsestään. Siitä lähtien kaveri on kantanut nimiä: Rambo-Obelix, Rambo, Rampsa jne. Netistä löysimme sivuston erikoisista lasten nimistä ja yhdistimme niistä Rambo-Obelixin
Pikkukinyo :) Tämä on ollut puheissa jo kauan ennenkuin "pikkukinyo" ilmoitteli tulostaan. Kinyo on japaniksi kultakala ja sillä lempinimellä ollaan poikaystävän/ kahden viikon päästä tulevan aviomiehen (!!) kanssa kutsuttu toisiamme jo kauan :)
Itse kutsun aina välillä Taleksi. Koska tytölle meillä on jo nimi ja musta Tale ois niin kiva nimi pojalle, mutta toinen puolisko ei ikinä antais sitä nimeä, joten on hauska kutsua sitä Taleksi edes tämän aikaa. Tosin ei tiedetä varmaks että onko se poika mutta ei se mitään :D
Meillä on miehen kanssa niin kieroutunut huumorintaju että alkuraskaudessa se oli ihan vaan äpärä :) :)
Heti kun liikkeet alkoi tuntumaan tuli siitä Niilo. Sukupuolta ei tiedetä mutta vahvasti poikaa toivotaan molemmat. Alitajuisesti olen ostellutkin vaan poikien vaatteita..