Työnimet

Meilläkään ei ole mitään erityistä 😌

@Misma mistä tämä "Nappi" tuli teille? 🤗
Mä en oikeastaan edes tiedä mistä mies sen keksi! Hän mulle sano keskenmenon jälkeen, että jos tätä ei ollu meille tarkoitettu niin ehkä joskus tulee joku toinen, ja että se on sitten Nappi. 😍
 
Meillä on Sesame 😁 Tuli ihan siitä että jossain luki vauvan olevan seesamin kokoinen. Nyt on tosin jo linssi, mutta sesame jäi nimeksi.
 
Vielä ei ole, mutta täytyykin keksiä! En kyllä muista aiemmistakaan lapsista, että olisiko ollut varsinaisia työnimiä 🤔
 
Teillä on niin kivoja nimiä.😍 Meillä ei ole vielä mitään. Todella vähän koko raskaudesta puhutaan, kun ei olla edes lapsille vielä kerrottu. Kun he saavat tietää, tietää koko ”kylä.”😅
 
Täällä ei mitään. Useampi vuosi puhuttiin aina välillä Paavosta, mutta nyt kun hän vihdoinkin mahdollisesti on tulossa niin se ei luonnistukaan, 😊. Jospa se onnistuneen varhaisultran jälkeen ehkä alkaisi kehittymään.
 
Ootan innolla minkä työnimen keksimme tulevalle. 🤩 Tällä hetkellä puhutaan vaan että me mennään nukkumaan/kauppaan jne. Isä siis toisella paikkakunnalla (vielä), ja minä keskenäni kotona.
 
Pomppija. Ei meinattu saada ultrassa mittauksia tehnyt kun ei pysynyt paikallaan. 😂
 
Takaisin
Top