Työnimet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Simbahh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Simbahh

Jostain jotain jo tietävä
Toukomammat 2016
Millä nimellä olette kutsuneet pikkuisianne ennen syntymää ja mistä nimet ovat peräisin?

Omaa kutsutaan ylläripylläri Simbaksi. Tämä lähti siitä kun olin kertonut siskoille raskaudesta, ja toisen kanssa valvottiin sitten myöhään ja joskus aamuneljältä heitettiin väsynyttä läppää siitä et ristiäisiset pitää sitten hoitaa kuin Leijonakuninkaassa niin ikään,
<--- kuvan mukaisesti Rafikiksi pukeutunut nostaa muksun ilmaan Circle of lifen soidessa taustalla ja yleisön pitäessä eläimellistä meteliä.

Tuskin menee ihan toteutukseen asti, mutta saahan sitä suunnitella :cat:

Kippari-Kalle, sai alkunsa miehen ylennyksen jälkeen. Testosteronipiikkikö? ;)

Haha, leijonakuningasristiäiset olisivat kyllä hyvin eeppiset. :grin

Meillä kutsutaan tylsästi ihan vaan vauvaksi. Joskus tarkentaen masu-vauvaksi. :dummy:

Meillä ei vielä vakiintunutta ole mutta kärtty on ollut yksi kun se aiheuttaa mulle kärttyisyyttä varsinkin nlkäisenä :D

Meillä kulkee oksuna kun tuota pahaa oloa ja oksentelua on riittänyt.

Toukka ja salamatkustaja se on ollu tähän asti :D Alusta asti ollu ilman sen kummempaa mietintää ja pohtimista.

Meillä puhuttiin Pähkinästä alkuun, nyt vauva taitaa olla liian iso jo pähkinäksi. Ultrakuvaa siskoni kommentoi et "Hieno pökäle" ja veljentyttö 4v nimesi vauvan Kertuksi joten meillä puhutaan nyt Kerttu-pökäleestä :D :D

Meillä esikoinen oli pikku-pähkinä ihan syntymäänsä saakka. Nyt meillä ei oikein ole vielä työnimeä, ei olla uskallettu vielä inhimillistää pientä. Puhutaan projekti aasta tai pikkuisesta.

Alussa puhuimme salamatkustajasta, mutta totesin kerran kovan oksentelun jälkeen, että ei hänen olemassaolonsa kyllä kovin salaista ole :D Tämän jälkeen olemme puhuneet vatsatyypistä. Esimerkiksi tänään kävimme vakoilemassa vatsatyyppiä ultrassa :)

Meillä niinkin tyhmää kuin vauva vielä tällä hetkellä.
Varsinkin esikoiselle puhutaan kovasti vauvasta, kun hän tulee silittelemään ja pussailemaan masuani :smiley-ashamed004

Jos poika alkaakin puhumaan jotain vauvasta, niin vanhempieni läsnäollessa kutsun esikoistamme välillä vauvaksi, kun haluaa tulla syliini makoilemaan :shy: Näin he eivät suoranaisesti älyä että jaa mikä vauva!

Mies on aivan tohkeissaan koittanut keksiä hyvää työnimeä meidän vaaville :joyful: itte puhun aina pennusta, enkä varmaan osaa enää muuttaa sitä muuksi :p

Meillä tämä on Mosse. Esikoinen oli Repe ennen ristiäisiä. En tiedä mistä tekonimet on tulleet, mutta molemmista niitä hartaasti mietittiin nt-ultran jälkeen.

Meillä alle 2-vuotias sanoo pikkukakkosta nimellä kikkakakkonen, siitä syystä meidän uuden vauvan yksi prosessinimi on Kikka Kakkonen. :)

meillä ei kyllä oo sen kummempaa työnimeä, itse mielessä välillä Möykyks kutsun ja esikoiselle 2v ei olla vielä asiasta kerrottu, mitä nyt välillä sit joutunu sanomaan että varoo äitin mahaa:)

Mä oon käyttäny nimityksinä Mini, Pieni tai Pienokainen... Katotaan nyt ku jouluna kerrotaan perheille, jos sieltä pompsahtaa joku hyvä nimitys :)

Meillä puhuttiin Pähkinästä alkuun, nyt vauva taitaa olla liian iso jo pähkinäksi. Ultrakuvaa siskoni kommentoi et "Hieno pökäle" ja veljentyttö 4v nimesi vauvan Kertuksi joten meillä puhutaan nyt Kerttu-pökäleestä :D :D

Meillä on vakiintunut toi Kerttu-pökäle eli k-p :D Mahtaakohan poika ikinä päästä työnimestään eroon :)

Takaisin