Tutustumispakkauksia yms. :)

Pillow

Asioista perillä oleva
Tammikuiset 2023
Hei!

Ajattelin, että täällä voisi jakaa vinkkejä ja mielipiteitä tarjolla olevista tutustumispakkauksista. :Slightly Smiling Face:

Esim:

Liberolaukku
Olen tykännyt. :thumbs-up: ja meidän pienet on rakastanut ihan vauvoina sitä omasta mielestäni vähän alakuloisen näköistä liberoperhosta. :tears: Se on ollut heillä molemmilla ihan suosikki.:Grinning Face:
Ja ne pienet pullot on niin passelin kokoiset esim. Vauvauintilaukkuun tai reissuun. :)

Babybox (lastentarvikeliike)
Tämän sisältö on aina vaihdellut, mutta kivoja ilmaisnäytteitä on ollut. Esim.vaippoja, tutti, joskus oli ensilusikka, viaplayn kokeilu... :) En tiedä mitä nyt mahtaa sisältää.

Vaukirja
Meidän pienet on aina raskastanut kirjoja ja itsekkin tykkään heille lukea. :) Näkee miten nopeasti he oppii jo niin pieninä :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Täältä sai ihanan tutustumispakkauksen ja olen sen jälkeen pariin otteeseen tilannut täältä erikseen kiinnostavia lasten kirjoja. :)

Ootteko jo tilannut jotakin tai onko omia kokemuksia? :)
 
Muokattu viimeksi:
Kokemusta Babyboxista ja Liberolaukusta :smiling-eyes: Babyboxin sai Lapsimessuilta ja liberolaukun sain työkaverilta ennen äitiyslomalle jäämistä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Molemmat oli hyödyksi ja sisällöt tuli käyttöön. Enää en muista mitä niissä tarkalleen oli, mutta tutulta kuulosti nuo kuvaukset.

Vihreä Liberolaukku on edelleen ollut retkillä eväskassina esikoisella :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: näppärän kokoinen siihen käyttöön.
 
Mä rekisteröidyin tänään liberokerhoon ja tilasin sen laukun :White Smiling Face: kirjoja mä tykkään lukea, ja aion lukea paljon lapselle! Joten varmaan tullaan hyödyntämään tuo vaukirjan tutustumispaketti, tilaan sen vähän myöhemmin.
 
Mä ajattelin tilata ainakin liberolaukun ja vaukirjan. Täytyy tsekata tuo babybox myös. Ilmeisesti muumivaippoja saa myös pari näytekappaletta tilattua ilmaiseksi.
 
Tuo baby boxin sisältö oli täysi mysteeri ennen kuin sen avasi. Siellä oli:
- tuttipullo (vihreä, Herobility)
- lusikka
- vauvakortit 12 kk asti, joissa takapuolelle joka kuukaudelle luonnehdittu vauvan silloista
kehitysvaihetta (Owlet)
- libero vaippanäytepaketti
- always pikkuhousunsuoja näytepaketti
- lasten hammastahna näyte +satuvihkonen harjaukseen
- smoothienäyte
- viaplay 2kk ilmainen
- nextstory 6 vkoa ilmainen
- alekuponki ifolorille

Itse hain lähimmästä Lastentarvike-liikkeestä kauppareissun yhteydessä.
Noita viaplaytä ja nexrstorya en oo vielä testannut toimiiko myös aikaisemmin palvelua käyttäneelle vai pitäkö olla uusi asiakas..
 
Muokattu viimeksi:
  • Tykkään
Reaktiot: e90
Takaisin
Top