Tuttiholistin vieroitus tutista pois

norappi

Keskustelun kolmiottelija
Huhtimammat 2016
Heinäkuiset 2021
Minkä ikäisenä olette alkaneet vierottaa tuttia pois? Meillä on tyttö kohta 1v 9kk ja syö vaan öisin tuttia. Välillä päivisin itkee tutin perään. Silloin yritetään keksiä jotain muuta tekemistä että unohtaisi tutin. Kuinka vaikeeta ollut vierottaa ja onko paljon itkua ollut? Oli kiva saada erilaisia kokemuksia.
 
Meillä on samanikäinen muksu, mutta tutista luovuttiin jo vuosi sitten, kun yöt meni pelkäksi tutin kanssa räveltämiseksi (tutti tippui pinniksestä, lapsi heräsi etsimään ja itkemään -> pakko käydä tunnin välein nostamassa tutti lattialta suuhun).

Silloin tehtiin päivisin tuota samaa kuin te, eli tuttikaipuun iskiessä annettiin syliä ja läheisyyttä, ja koitettiin huijata huomio muualle. Tosin tilanne oli aika erilainen, kun alle vuoden ikäinen tuntui aika helposti keksivän muuta puuhaa.

Tsemppiä ja päättäväisyyttä teille! Meillä oli pari ensimmäistä viikkoa vaikein vaihe.
 
Hiphei! Täällä viides päivä ilman tuttia! :dance011
Kokeiltiin tammikuussa viimeks tutin pois jättöä, mut ei.. Pari kertaa onnistu tsägällä, mutta ei vaan onnistunut. Raivos tutin perään, kun tajus, et hetkinen mitä tää oikein on, että tuttia ei nytkään! Joten tutti takas.
Nyt 5 päivää sitten mies sano, että voitas kokeilla ja hyvä, että kokeiltiin! Itselleni ei tullut ees mieleenkään kokeilla, kun vasta oli hirmu huuto sen kanssa.. Mut onneks lähdettiin kokeilemaan, ei mitään ongelmia! Se vaan on jäänyt pois. Ja tuttia siis vain imenyt päiväunilla ja yöunilla viimeset 7kk, että päivällä ei oo kaivannut ollenkaa. Ja nyt näyttää ettei kaipaa edes unillaankaa. Ikää poitsulla nyt 1v11kk.

Itse oon vaan järkeistänyt tuon, että poika ei itse ollut valmis luopumaan pari kk sitten tutista. Että piti kai vaan oottaa se hänelle "sopiva aika" milloin luopua tutista. Näin teen jatkossakin, että odotan lapselle itselleen helpompaa ajan jaksoa tutin luopumiselle (jos vaan kakkonen meille suodaan!).

:)
 
Takaisin
Top