Miten ihmeessä jaksan ja selviän kun
tuttavat ja ystävät sikiää?! Meillä on yritystä takana kohta vuosi
ja missään vaiheessa ei ole ollut kovin helppoa. Raksauksiin ei todellakaan ole helppo suhtautua, kun kuumeiluakin on ollut itsellä jo monta mionta vuotta. Vihdoin sain miehenkin mukaan "vauvaprojektiin", ja mieskin ehti intoilla asiasta kavereilleen, vaan eipä ole lasta kuulunut...tuttavapiiriin vauvoja putkahtaa joka toiselle, enkä tunne enää
kuin yhden pariskunnan jolla ei ole lasta. Eniten ottaa päähän ne, jotka tietää että meillä on ollut pitkään yritystä, mutta jotka sitten aina nähdessämme VALITTAVAT kaikesta ja mahdollisesta raskauteen liittyvästä. Minä en kohta jaksa enää yhtään tarinaa, kuinka tämä ah-niin-ihana-raskaus onkin aivan perseestä. Yksi kaveri kehtasi sanoa, että "kiitä onneasi ettet ole pamahtanut paksuksi". Joo, kaverilla on kova pahoinvointi, mutta. Juu, kiitos vain kovasti Onni, että en ole vieläkään saanut niitä kahta epätoivoisesti toivomaamme viivaa tikuun. KIITOS!
Miten muilla, onko teillä lapsettomia ystäviä kenen kanssa voitte näitä juttuja jakaa? Mun pää kohta hajoaa :(.
Miten muilla, onko teillä lapsettomia ystäviä kenen kanssa voitte näitä juttuja jakaa? Mun pää kohta hajoaa :(.