Turvotusta

Josefina

Näppärä viestien naputtelija
Olipas ihana helle viikonloppu. [8D]

Ja sitten ongelmiin.. TURVOTUS!!! Olen norsu.[:o] Joutui ottaa sormukset pois, ja pitä jalkoja kylmässä vesisaavissa.. Siis nyt jo!!![8|] Mites toi loppukesä sitten kun kuitenkin 14 viikkoa vielä jäljellä..

Nyt siis kokemuksia ja vinkkejä peliin, miten sen turvotuksen kanssa eletään, ja miten sitä välttää parhaiten.. Itse kun kuitenki oon esim. istumatyössä ja huomaan jo nyt miten näillä nakeilla on kirjoittaminen epämiellyttävää kun nahkaa kiristää.. [&:]
 
Heh, sitä se nyt vaan tulee olemaan[:)]. ainoa keino on oikeestaan just toi viilennys ja hyvin runsas vedes juonti. et joudut oikeesti ravaamaan vessassa puolen tunnin välein ja öisin vähintään 3-5 kertaa. Sillä ilta juomisella saat edes yön aikana laskettua nestettä kehostas ja sit aamulla voi alottaa uuden keräämisen[8|]. Tuki sukat saattaa auttaa mut niitä on tukala pitää kuumalla.[8D]
 
Siis mulla on niiiiin järkky turvotus jaloissa ettei mitään rajaa,niihin ihan sattuu..
Oltiin viikonloppuna Waltterin kirppixellä myymässä (2 pv)
lauantaina mulla ei ollut tukipolvisukkia (ois kyllä pitäny olla) ja illalla kotona sitten kirppixen jälkeen käsittelin meidän terassipöydän ja valmistelin vielä pöperöt siihen  niin sattu seistä jumalattomasti
ja jalat oli ihan kaameen paisuneet!!
No sunnuntaina viisaana laitoin ne tukipolvisukat, ja hieman helpommalla pääsin..
vaikkakin jalat oli edelleen kipeet.[>:]

Heh,kihlasormusta en oo sormesta saanu vähään aikaan pois...
peukkusormuksen otin n. 1kk  sitten pois..[;)]

Mihin tämä vielä johtaa......[:-]
 
Mulla on toinen jalka tosi turvoksissa, satutin tuon jalan kolmisen vuotta sitten ja nyt se näköjään ärtyy ja turpoo helpommin :( iltaa myöden kyllä rupee särkemään kumpaakin jalkaa, lauantaina olisin halunnut iskeä jalat jääastiaan, kun tuntui että särkee ja polttaa niin paljon.

Sormet ovat myös jonkinverran turvoksissa, mutta enemmän haittaa, että varsinkin herätessä aamuisin ranteet ovat tosi kipeät ja arat- tiedä sitten mistä se johtuu?
 
Joo illalla huomaa että ihan sattuu seistä. Ottaa jalkapohjiin ja kantapäihin ihan hirveesti [&o]
 
Joo jalat on arat kans,sattuu seistä ja kävellä.
-ranteet on vaivannu öisineen puutumisineen muutamat kuukaudet jo.[:-]
Niitä käyn avatuttamassa,(hieronnan avulla) ja auttaa hetkeksi.
Johtuu raskauden aihettamasta turvotuksesta ja hormoneista.
Ensin meni oikee käsi,kolme sormea koko ajan puuduksissa
ja nyt sitten rupee olee myös puutunut tuo vasemman käden keskisormi.
Jep,kivaa.[&:]
Ei voimaa,ei kunnollistaa tuntoa käsissä.
Ekakaa kertaa näin ja neljäs raskaus...
 
Joo-voi kypsä, nää helteet! Mä tänne jo marisin oikeen takareiden alkaneesta suonikohjusta, kyttään josko etenee vai saanko pidettyä ne kurissa....

Elämän ensimmäiset tukisukat on hankittu ja vedetty jalkaan lauantaina!

Löyty kohtuu käheet mustat-upit stay pitsireunalla-mieskin tykkäs[:D][:D]

Ittee hirvittää, että näänkö enää päivää ilman näitä[:'(]
 
Takaisin
Top