Turvotuksia?

pikkuenkeli67

Vauhtiin päässyt keskustelija
Jalat muistuttaa nilkoista lähinnä puupölkkyjä... eli turvotukset on alkaneet. emoticon  Jalat on kipeet kun kävelen reilut 2 km töistä kotiin...
Mites muilla, onko samanlaisia ongelmia vielä ilmaantunu?
 
Mulla on myös silloin tällöin ollut turvotusta, ja nyt olenkin pitänyt oikeastaan vallan tuki/lentosukkia jalassa. Parhaillaan työreissussa ja onnellisena juuri luin että Finskin lakko päättynyt joten toivottavasti suora lento kotiin sitten sunnuntaina. Tulolennolla mulla oli ensin tukisukkikset ja siinä päällä lentosukat. Ei kauhean pahasti turvottanut, vaikka odotin ettei mene nilkkurit enää kiinni kun olen perillä. Lentokoneesta voin sanoa sen verran että kyllä se vieruskaveri aika pitkään katsoi, ja ihmettelen ettei revennyt nauramaan, kun minä yritin vetää sitten lämpimiä sukkiajalkaan. Ei meinannut onnistua ei millään! Jalka vääntyi jo johonkin asentoon mutta kun ei niin ei, vatsa oli aina tiellä. Lopulta seisoin siinä istuimella ja sain vedettyä sen toisenkin sukan jalkaani! Hiki meinasi tulla, joten en tiedä oliko ne lämpimät sukat enää edes tarpeen emoticon Oma pokka olis tuskin pitänyt vieressä istuessa. Kerroin sitten myöhemmin kun syömisessä tuppas olemaan myös vähän välimatkaa lautaseen että odotan vauvaa. Naisen ilme muuttui heti ja kysyi että onko tämä pikkuisen ensimmäinen ulkomaan matka? No kai sen niinkin voi sanoa, vaikka olihan tuo kesällä jo Virossa mukana, tosin silloin nippa nappa olemassa :)
 
Mä suosittelen tukisukkia, itse käytän niitä aina töissä, kun on istuma työ ja vuoron pituus 12 tuntia. Kotona ei ole vielä turvotusta tullut mutta työvuoron jälkeen nilkat on viisin kertaset jos on unohtanu sukat laittamatta emoticon
 
Minulla oli jostain syystä naama pari päivää ihan turvoksissa, missään muualla ei ole näkynyt turvotuksesta jälkeäkään. Join litratolkulla vettä ja nyt on taas normaali. Liekö tullut syötyä viikonloppuna vaan liikaa pizzaa..
 
Turvotukset oli välissä vähän parempia vaikken niitä sukkia ookkaan saanu vielä ostettua. Tänään taas meni aivan mahottomaksi ja piti iltapäivästä löysentää edelleen työkenkien remmejä...
Käsiä särkee ja kämmenselän puolelta ovat vähän turvoksissa. Keskiviikkona työterveyslääkärin puheille, josko tarkisteltais vähän veriarvoja... reuman tms. vaivan varalta.
 
Takaisin
Top