Lavinia
Sanavalmis juttuseppä
Onko muita lähteny jännittyneenä synnärille vain huomatakseen, ettei mitään tapahdukkaan? Minä oon jo kahdesti. Molemmilla kerroilla olin varma, että nyt se syntyy, mutta ei. Eka kerralla (rv 37+3) oli vähän paikat pehmenneet ja sentin oli auennu, mutta siinä kaikki. Toisella kerralla (37+6) ei ollu enää tapahtunu minkäänlaista muutosta. Ja supistuksetki loppui siellä sairaalassa.
Esikoisen kanssa ei ollu mitään epäselvää, kipeitä supistuksia tuli eka kertaa vasta kun synnytys oikeasti oli alkamassa. Niin ihmetyttää nämä huijaussupistukset nyt.. Osaakohan sitä sitte enää edes lähteä ajoissa sitten kun oikeasti pitäis. En kehtaisi kolmatta kertaa käydä turhaan kääntymässä, niin varmaan aika pitkään katon kotona tilannetta ennen kun sanon edes miehelle mitään :D
Esikoisen kanssa ei ollu mitään epäselvää, kipeitä supistuksia tuli eka kertaa vasta kun synnytys oikeasti oli alkamassa. Niin ihmetyttää nämä huijaussupistukset nyt.. Osaakohan sitä sitte enää edes lähteä ajoissa sitten kun oikeasti pitäis. En kehtaisi kolmatta kertaa käydä turhaan kääntymässä, niin varmaan aika pitkään katon kotona tilannetta ennen kun sanon edes miehelle mitään :D