TUPLARATTAAT!!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ninanina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ninanina

Vauhtiin päässyt keskustelija
Kellään kokemuksia Z-line Twin Rider tai Obaby Xi Tandem rattaista?
Jotenki vierastan noita 3pyöräisiä, onko niin vakaat kun 4 pyöräiset?
Noita Z-lineja pääsen huomenna kattomaan, mutta Obabya ei helsingistä/lähiseudulta tunnu löytyvän enkä haluis ostaa "sikaa säkissä"??

Kokemuksia ei oo kummistakaa mutta lastentarvikkeessa käytii kattelemassa noita z-linen rattaita niiin niissähän on ne kaks isoo eturengasta(kääntyvää) ja kaks rengasta takana. Taitaa olla vielä ilmakumirenkaat. Niin luulisin että on iha vakaat. Hyväähä niissä on toi kun saa sen työntöaisan korkeutta säädettyä sillä nivelsäädöllä. Ainoo miinus ehkä toi kun siinä ei oo siinä sisaristuimessa kuomua. Mehän kanssa noita mietittiin ja kun kovasti kävelen niin noi renkaat on varmasti hyvät kaikessa maastossa. Mutta lähinnä sen kuomun puuttuminen häiritsi niin paljon mua että ei sitten niitä oteta. Nyt olis meillä site tokana vaihtoehtona (jos ei työkaverilta osteta niitä emmaljungan tuplia) niin nuo britax b-dualit. Nehä on samalaiset kun noi z-linet, paitti niissä on pienet eturenkaat (mikä vähä mietityttää) mutta sisaristuimessa on kuomu. Ja hintaa on "vähä" enemmän ku sitten taas noissa z-lineissä.Tosin oon kyllä kuullu että z-lineissä on hinta-laatu suhde kohdillaan :)
Oon kyllä kuullu että kolmirenkaiset olis iha tukevia ainaki työnnettäessä(mitä kavereilla on noita phil&tedsejä)
Noista obaby kärryistä en oo kuulluukkaa enkä nähnykkää missään. :)

Käytiinkin vkl noita testailemassa ja meille näillänäkymin on tulossa Britax B-Dual rattaat.
Niitä jo aiemmin kokeiltu pariin otteeseen ja ne on meille ne parhaat, kaikissa on jotain pientä mistä en tykänny.
Saatiin kokeilla ulkonakin rattaita ja siellä oli lunta -> kulki tosi hyvin!
Isossa hangessa tuskin tullaankaan kulkemaan mutta hyvä että kestää edes jonkinverran lunta :)

Takaisin