tummentuneet ja arat nännit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hmm..
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
H

hmm..

Vieras
Heippahei!

Mitä tuumaatte/ tiedätte, voiko nännit yhtäkkiä tummua ja aristaa muusta syystä kuin raskaudesta?toivomme mieheni kanssa minun raskautumista ja nyt odotellessa tullut oireita jos jonkinmoista.. vatsassa nipistelee muljuu viiltävää kipua, flunssaisuutta, väsymystä, yölläkin virtsaamisen tarve, kuvotusta ja nännit siis tummunut nipukasta ja nännipihojen ympärillä renkaat, sellasia nypylöitä tullut ja nännipäät "töröttää" tavallista enempi :D

En tiedä voiko toki muut olla menkka oireita, mutta nuo nännit mietityttää...voiko siis muussa tilanteessa kuin raskaudessa tummua nännit noin?

Tosiaan 2testiä olen tehnyt. Toisen ennen kuin menkat myöhästy(malttamaton) ja toisen nyt kun 2pv myöhässä..

Onko ajatuksia tai kokemuksia?:)

Minulla olikohan kolmas kierto e-pillereiden lopetuksen jälkeen muuttui rinnat tosi araksi ja kasvoi selvästi. Nännit tummui hieman ja toiseen rintaan tuli jopa tuoreita venymisarpia. Näytti olevan muuten vaan hormoniheittelyitä.

Niin ja voihan se siitä vielä plussaksi muuttua kun oireita on :) Ikinä ei etukäteen tiedä mut tosiaan naisen keho se on ihmeellinen asia ja toimii miten sattuu. Varsinkin kun sitä oikein tarkkailee ja vähän ehkä stressaakin vaikka aiemmin ois toiminu kuin junan vessa kellon tarkkuudella.

Okei kiitti vastauksesta:) se ei kyllä tosiaan ole ihme jos naisen kroppa oikkuilee:D

Jatkokysymyksenä vielä, että siis onko mielestänne todennäköisintä että on kyseessä raskausoire vai joku muu?:)

Ja kun vielä ei plussaa tullut niin eikös se voi vähän pidempäänkin mennä että plussaantuu?en siis ennen ole raskaana ollut niin siksi ehkä hassuja kysymyksiä;)

Kertokaa kaikki mahdolliset ajatukset:)

Hei!
täällä kanssa ihmeissään ihmeellisten oireiden kanssa, mutta luin jostain että noin puoli kk menkkojen pois jäämisen jälkeen saisi varmimmin oikean tuloksen. Että noin puolitoista kk viimeisistä menkoista.. Itselläni on nyt viikon sisään tullut huimausta,väsymystä, lämmön nousua, vilunväreitä,huonovointisuutta (siksi vielä tähän aikaan hereillä kun pitänyt ravata posliinia halailemassa) ,hirmuinen himo tonnikalaan.. Ja menkkojen pitäisi alkaa huomenna..mutta tänään varmaan käyn testin ostamassa ja katson selittääkö se näitä oloja :)

Itellä ehti olla eri kierroissa niin eri oireet et mie en uskalla enää oireiden perusteella arvailla mitään. :p Niin kivaa kun se arvailu tavallaan onkin ni mie sain monta kuukautta yrittää ni se vaan lisäs tuskaa ku aina luuli ja sit ei kuitenkaan. Plussakierrossa oli kaikkein vähiten mitää rintojen aristamisia ja mielihaluja yms. mahaa vaa nippaili ja alkoholista meinas tulla pikkumäärästä oksennus. Pistin senkin nestehukan piikkiin.

En ole kuullut mistään oireesta, mikä varmasti kertoisi, että joku on raskaana. Eri ihmiset reagoivat raskauteen niin eri tavoin. Kuitenkin hormonaalisen ehkäisyn jälkeen saattaa myös hormonit tehdä tepposet. Oireira on kiva arvuutella, mutta oman kokemukseni perusteella olinkin raskaana silloin, kun menkkojen poisjäännin aikaan ei ollut mitään viitteitä raskaudesta ja oikeat oireet ilmaantuivat rv7. Rinnan tummumiset ja muut muutokset tapahtuivat vasta paljon myöhemmin. Testi sen kuitenkin varmimmin kertoo, oletko raskaana :) onnea matkaan!

Pakko kompata hilleviä tässä. Sillon kun toivoo raskautta niin niitä oireita helposti "kuvittelee" itselleen. Been there, done that! Raskausoireet ja menkkaoireet on niin samanlaiset että mä olen päättänyt olla noteeramatta niitä ja uskon vasta kun testi on positiivinen. Tsemppiä jatkoon!

Takaisin