Tulis jo!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ritzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ritzu

Satasella mukana keskusteluissa
Niin elikkäs tulis jo ulos! Mulla on vielä 3 viikoa laskettuun, mutta haluan jo nyt sen pikkuisen tänne. Ja mun tuurilla se menee sen 2 viikkoa vielä yli, elikkä joudunko odottamaan tässä vielä 5 viikkoa.
Vaunutkin jo odottavat tossa ihanasti kyydittävää ja pinnasänky nukkujaa.
Alkaa tää kotona oleminenki kohta ärsyttää. Palaan salaa töihin töitä tekemään. :D
No nythän on kylläkin sitä aikaa nähä kavereita ja nukkua pitkään ja viettää aikaa miehen kanssa, mutta mieskin on töissä päivisin ni meinaa olla tylsääää...
Autossakin ilmeni eilen ettei akunlaturi pelaa ni nyt sitten tossa ladataan akkua että pääsen sen tänään ajamaan iskälle joka korjaa laturin. Tai niin mä ainekin toivon että vika on laturissa eikä missään suuremmassa. Mutta senkin pääsen viemään vasta kun mies tulee kotiin. Elikkä nyt ei ole edes autoa käytettävissä. Ja auto on mulle tooosi tärkeä kapistus.
No ei mulla oikeasti ole asiat mitenkään huonosti, siis pikkujuttujahan nämä on, mut kirjoittelimpa ajankuluks. :D
Ihanaa odotus aikaa kaikille.

Hah, mä oon vasta näin alussa ja ootan et saisin jo oman nyytin syliini ja että pääsisin rattaiden kanssa sitä kuljettamaan joka paikkaan. :D Mut onhan tässä vielä aika monta viikkoa. :)

Mä en myöskään millään jaksais odottaa että vauva syntyy! Mulla on ollu ihan järkky vauvakuume siitä asti kun sain esikoiseni, mutta välissä on vaihtunut mies, enkä heti tahtonut samaan rumbaan uudestaan. Nyt kun molemmat oltiin siinä pisteessä että lapsi on tervetullut niin en millään jaksaisi tätä loppuaikaa odottaa. Onneksi kohta alkaa kesälomat ja sen jälkeen melkein jäänkin jo äippälomalle niin ehkä tää aika menee sitten nopeempaa?? :) toivossa on hyvä elää!

Takaisin