Tulevien äitiyspakkausten kuosin äänestys

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kela on järjestänyt suunnittelukilpailun äitiyspakkauslaatikon tulevien vuosien ulkonäölle. Nyt voi äänestää omaa suosikkia kolmesta eri kategoriasta.

Lisötietoa ja linkki äänestykseen täällä:

Mitkä on teidän suosikkeja?

Omat suosikkini noista on Satumetsä (eläimiä sinisellä pohjalla), Nonparelli (turkoosi laatikko ja lintuja) ja Uinahdus (marjakuvioinen), joskin viimeisen kategorian eläinkuvioinen Lämpö on myös mielestäni hieno. Muista vaihtoehdoista en oikein pitänytkään. :D

Kela on järjestänyt suunnittelukilpailun äitiyspakkauslaatikon tulevien vuosien ulkonäölle. Nyt voi äänestää omaa suosikkia kolmesta eri kategoriasta.

Omat suosikkini noista on Satumetsä (eläimiä sinisellä pohjalla), Nonparelli (turkoosi laatikko ja lintuja) ja Uinahdus (marjakuvioinen), joskin viimeisen kategorian eläinkuvioinen Lämpö on myös mielestäni hieno. Muista vaihtoehdoista en oikein pitänytkään. :D
Uskomatonta, ihanku mun kynästä! Kaikki nuo oli munkin suosikkeja ja Lämpö myös, oli vaikea valinta.
Ihana kun tekevät äänestyksiä. 😍

Neljä vuodenaikaa
Kuvitellaan tulevaa
ja viiminen oli kyllä vaikea kun oikein mikään ei miellyttänyt mutta sanotaan kuitenkin että Uinahdus

Ekassa kategoriassa kaikki olivat kivoja!
Äänestin leikkimökkiä, koska pidän ajatuksesta, että lapsi voi leikkiä laatikolla leikkimökkileikkejä.

Toiseen Kuvitellaan tulevaa. Vaikka näistä mikään ei ollut niin omaan makuuni.

Kolmannessa kaikki olivat taas kivoja, valitsin Lämpö-pakkauksen (koska ihana keltainen väritys ja eläimet).

Äänestin Satumetsää, Nonparelliä ja Lämpöä.

Suosikkini näistä on tuo lämpö, ihana värimaailma ja nuo karhut ovat söpöt :red-heart:

Valitsin itse juuri nämä samat :)

Ideana leikkimökki olisi voinut olla kiva ( jos olisi ollut kuvana vaikka pikku asioita tms.) mutta ne eläimet olivat lähinnä kammottavia.

Valitsin itse juuri nämä samat :)

Ideana leikkimökki olisi voinut olla kiva ( jos olisi ollut kuvana vaikka pikku asioita tms.) mutta ne eläimet olivat lähinnä kammottavia.

Olen täysin samaa mieltä. Idea on kiva, mutta ne kuvat ei...

Lämpö laatikon väri on minun silmääni liian oranssi. Tai väärän oranssi. Siinä oleva kettu on ihan kivan värinen, mutta se taustan väri ei miellytä silmääni.

Takaisin