A
Aaaaargh
Vieras
Voi että ottaa pannuun!!! Ensimmäinen äitienpäivä tulossa ja tiedän että mieheni ei ole huomioinut asiaa mitenkään! Päinvastoin, juo näköjään tänään olutta enemmän kun laki sallii, ja varmasti vielä lähtee baariinkin!! Piru että ketuttaa!
Mistä noille miehille sais aivot!
Pikkuinen on hädin tuskin kahta kuukauttakaan. Ja tälläistä tämä.. noh, arki on kyllä ihan jees mutta tuo miehen ajattelemattomuus kyllä vituttaa aika paljon.
Edes synnytyksen jälkeen ei huomioinu asiaa kukkasin tai muuten.. Mun mielestä pitäis huomioida jotenkin että olen kuitenkin pitänyt hyvää huolta meidän pikkuisesta jo lähes vuoden, ja ehkä hieman kärsinytkin jossain vaiheessa jostain vaivasta.
Eli jos jollain on aivoja kaupan niin laittaisin semmoiset tilaukseen!!
Mistä noille miehille sais aivot!
Pikkuinen on hädin tuskin kahta kuukauttakaan. Ja tälläistä tämä.. noh, arki on kyllä ihan jees mutta tuo miehen ajattelemattomuus kyllä vituttaa aika paljon.
Edes synnytyksen jälkeen ei huomioinu asiaa kukkasin tai muuten.. Mun mielestä pitäis huomioida jotenkin että olen kuitenkin pitänyt hyvää huolta meidän pikkuisesta jo lähes vuoden, ja ehkä hieman kärsinytkin jossain vaiheessa jostain vaivasta.
Eli jos jollain on aivoja kaupan niin laittaisin semmoiset tilaukseen!!