Tuleekin kuuma kesä

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
[:(] no ei kiitos helteille! Turvottaa nyt jo riittävästi että ei tähän enempää tarvita. Nukkuminenkin on tuskaa kuumuuden takia jo nyt niin entä jos tätä jatkuu vielä 3kk. EI KIITOS KESÄLLE JA HELTEILLE [:D]
 
Hahaa, tämä mamma onnistui jo palamaan auringossa [:D] Kivan possunpunainen iho. Olkapäät ja käsivarret kärvähti pahiten, mitähän kyljellään nukkumisesta (ainoa mahdollinen asento) mahtaa tulla [:(]

Mutta toisaalta, eipä ole ikävä talven pakkasiakaan [;)]
 
Joo kunnon inkkarikesä tulossa...[8D] Kyllähän sen melkein tuosta kunnon talvestakin arvasi.
Ihanaa päästä möksälle meren ääreen,saareen. Saa vaihtaa saaren puolta kuinka sitten haluaakin.Viileyttä tai lämpöä. Aina yleensä toisella reunalla viileetä ja toisella paahtavan kuuma[:D]

Meillä nyt töissä hallissa lämpöä +30 ja ilma ei vaihdu kuinkaan päin. Että siinä sitä saa jo totutella kuumuuteen. Tänään toki lähdin jo kasilta pois kun alkas ahdistaa liiaksi. Vielä kaksi iltavuoroa tälle vkolle. ens viikko aamuvuoroa ja sitten alkaa piinaava pitkä viimeinen iltavuoro viikko ennen kesäloman alkua[:D]

Muistakaahan mammat juoda vettä tarpeeksi. Ja mä oon juono jo pitkän aikaa Rooibos Aavikkokerma Punapensas teetä. vauhdittaa aineenvaihduntaa ja sopii hyvin raskaana olevillekkin...
Mutta se vesi on parasta!!!
 
Mä normaalisti tykkään kuumasta ja helteisestä säästä. Nyt en tässä tilassa ole ihan varma kuinka innolla odotan tuota kuumaa kesää? Joka tapauksessa pidän enemmän lämpöisestä kuin kylmästä et on oltava tyytyväinen jos ennustus pitää paikkansa[:)].
 
Niin mäki tykkään enempi lämpösestä,mutta mua hirvittää nää mun jalat jo nyt...
millaiseksi ne oikein turpookaan lisää helteillä... [:-]
 
Joku aika sit joku saksalainen "sammakkoennustaja" sano, et tulee viilee kesä, eikä harmittanu yhtään. No, aina ei voi onnistua =)
 
Taalla on lamminta melkein 40 astetta, on ollut jo maaliskuusta asti. Viela pitais kesakuu jaksaa... sitten alkaa viileneen ilmat (ehka takaisin sinne kolmeenkymppiin ja vahan alle :)) ja sadettakin pitaisi alkaa ropisemaan. Sita odotellessa ja samalla paisuessa ja paisuessa...
 
No ei tää ny ainakaan tähän mennes ole viel kovin kuuma ollu. Mut tänään tajusin et juhannukseenkin on vielä kaks viikkoa ja yleensähän se paras kesäaika on vasta juhannuksen jälkeen. Ja juhannus perinteisesti kylmä ja sateinen[:'(]. Se toi toukokuun hellejakso sai jotenkin sellasen tunteen et se kesä olis niinku menny jo. Mut sehän on onneksi vasta edessä.

Vaikka tiedänkin et ne helteet tuo mukanaan mojovan turvotuksen ja ehkä inhottavan olon niin on se kesä ja hellekeli silti musta kaikista parasta[:D]. Eli helteitä odotellessa. Joku voi potkasta mua sit ku valitan kuumaa heinäkuussa[:D][:D][:D].
 
Mullekin kelpaa lammin kesa. Taalla voi hyvinkin olla sellainen kevatsaa syksyyn saakka ja sitten taas kylmampaa, joten en kylla valita, jos kerrankin voi nauttia koko kesasta t-paita paalla.[:)]
 
Samaa mieltä [:)]
Nyt vaan aurinkoa kehiin jotta sais vähä väriä näihin läskeihin [:D] Eikös se niin oo että ruskee läski on aina paremman näköstä kun vaalee [;)] [:D] [:D]
 
Takaisin
Top