Sellainen tuli mieleen, että millaista tukea teille on tarjottu keskenmenon jälkeen? Mun keskenmeno tapahtui aika alussa, viikkoja oli alle 8, mutta olin kuitenkin neuvolan ehtinyt varata ja sen sitten tietty jouduin perumaan. Niin puhelimessä terveydenhoitaja ei tarjonnut oikein mitään tukea Pahoittelihan se tietysti, mutta musta tuntui että olisi pitänyt päästä jonnekkin enemmän juttelemaan asiasta.
Ja onko teidän miehille tarjottu mitään tukea? Mun avokki on ollut ihan hiljaa koko keskenmenosta, mutta huomaan asian sitä vaivaavan toisinaan. Se katsoo vaikka kaupassa pitkään pienten lasten vanhempia tai raskaana olevia ja näyttää todella surulliselta Sillon kun keskenmeno todettiin, niin juteltiin kyllä vähän asiasta ja itkettiin, mutta sen jälkeen ei oikein mitään.
Ja onko teidän miehille tarjottu mitään tukea? Mun avokki on ollut ihan hiljaa koko keskenmenosta, mutta huomaan asian sitä vaivaavan toisinaan. Se katsoo vaikka kaupassa pitkään pienten lasten vanhempia tai raskaana olevia ja näyttää todella surulliselta Sillon kun keskenmeno todettiin, niin juteltiin kyllä vähän asiasta ja itkettiin, mutta sen jälkeen ei oikein mitään.