Päätin kirjoittaa palstalle koska koen tarvitsevani ulkopuolista näkökulmaa tilanteeseeni.
Alkuun haluan vilpittömästi todeta, että minulla on poikkeuksellinen mies. Hän on suurin rakkauteni,
paras ystävä, turvallinen syli. Enemmän kuin osasin milloinkaan odottaa.
Hänelle minä olen vähintään yhtä rakas, se ihminen, jonka kanssa kulkea yhteinen matka.
Olemme vastikään saaneet tietää odottavamme esikoista.
Minulla on elämässäni tilanne joka heijastuu myös mieheeni.
Varakas isäni kuoli muutama vuosi sitten. Nyt, kaikkien käänteiden jälkeen olemme päässeet yhteisymmärrykseen miten kuolinpesä jakautuu.
Asun isäni omistamassa asunnossa ja pankkilainaa vastaan olen ostamassa asunnon itselleni.
Kyseessä on verrattain arvokas asunto.
Miehelläni on omistusasunto ja olemme tähän asti asuneet vuoroin minun että hänen luonaan.
Olemme hänen kanssa keskustelleet paljon mitä teemme sitten kun perintökuviot alkavat ratkeamaan.
Kuitenkin kaikki tuli kertarysäyksenä; tieto vauvasta ja perinnönjaosta.
Mieheni on ehdottanut oman asuntonsa myymistä ja minun luokse muuttamista.
Hänellä on viihtyisä saunallinen omakotitalo, mulla taas trendikäs keskustakolmio paraatipaikalla.
Viihdyn hänen luonaan tosi hyvin ja se juuri hiertääkin.
Olen tunteellinen kun taas mieheni ajattelee rationaalisesti.
Koen tilanteen vakavaksi.
Ajattelen että nyt hän joutuu pakosta myymään talonsa.
Asuntoni on arvokkaampi ja kaikki palvelut muutaman sadan metrin säteellä. Se on mun mielestä ihan varteenotettava pointti.
Kahta asuntoa on mahdotonta pitää paitsi jos saisin kämppäni vuokralle.
Vuokraamisessakin on hyvät ja huonot puolet.
Meidän taloudellinen tilanne on hyvä, toki heikkenee hieman kun jään äitiyslomalle alkukesästä.
Epätietoisuus on pahinta. Missä asumme kun lapsi syntyy jne..
Tuntuu etten pysty keskittymään vauvaan paljoakaan kun nämä kurjat ajatukset hallitsee mieltä.
Olenko ihan kummallinen kun ajattelen näin?
Alkuun haluan vilpittömästi todeta, että minulla on poikkeuksellinen mies. Hän on suurin rakkauteni,
paras ystävä, turvallinen syli. Enemmän kuin osasin milloinkaan odottaa.
Hänelle minä olen vähintään yhtä rakas, se ihminen, jonka kanssa kulkea yhteinen matka.
Olemme vastikään saaneet tietää odottavamme esikoista.
Minulla on elämässäni tilanne joka heijastuu myös mieheeni.
Varakas isäni kuoli muutama vuosi sitten. Nyt, kaikkien käänteiden jälkeen olemme päässeet yhteisymmärrykseen miten kuolinpesä jakautuu.
Asun isäni omistamassa asunnossa ja pankkilainaa vastaan olen ostamassa asunnon itselleni.
Kyseessä on verrattain arvokas asunto.
Miehelläni on omistusasunto ja olemme tähän asti asuneet vuoroin minun että hänen luonaan.
Olemme hänen kanssa keskustelleet paljon mitä teemme sitten kun perintökuviot alkavat ratkeamaan.
Kuitenkin kaikki tuli kertarysäyksenä; tieto vauvasta ja perinnönjaosta.
Mieheni on ehdottanut oman asuntonsa myymistä ja minun luokse muuttamista.
Hänellä on viihtyisä saunallinen omakotitalo, mulla taas trendikäs keskustakolmio paraatipaikalla.
Viihdyn hänen luonaan tosi hyvin ja se juuri hiertääkin.
Olen tunteellinen kun taas mieheni ajattelee rationaalisesti.
Koen tilanteen vakavaksi.
Ajattelen että nyt hän joutuu pakosta myymään talonsa.
Asuntoni on arvokkaampi ja kaikki palvelut muutaman sadan metrin säteellä. Se on mun mielestä ihan varteenotettava pointti.
Kahta asuntoa on mahdotonta pitää paitsi jos saisin kämppäni vuokralle.
Vuokraamisessakin on hyvät ja huonot puolet.
Meidän taloudellinen tilanne on hyvä, toki heikkenee hieman kun jään äitiyslomalle alkukesästä.
Epätietoisuus on pahinta. Missä asumme kun lapsi syntyy jne..
Tuntuu etten pysty keskittymään vauvaan paljoakaan kun nämä kurjat ajatukset hallitsee mieltä.
Olenko ihan kummallinen kun ajattelen näin?