paprika
Puuhakas puhuja
Viikko takana sairaaladieettiä. Olo on ollut todella hyvä koko viikon ajan. Ei ole heikottanut eikä nälkä vaivannut. Seitsemäntenä päivänä sai syödä vain kerran päivässä lihaa, muuten ei mitään. Eli nyt kahdeksannen päivän aamuna vähän heikottaa. Mutta eiköhän se parane pian lounasaikaan. Viikonsaldo -3,1 kg ja vyötäröltä -5 cm. Olen todella tyytyväinen! [:)] Tiedän kyllä, että ihmedieetit on luotu epäonnistumaan. Tämän dieetin tarkoitus on olla mulle starttina, kun en muuten ole saanut elämäntapojani kuntoon (yritystä takana puoli vuotta). Ja katkaista myös turha syöpöttely ja sokeririippuvuus. Dieetin jälkeen alkaa vähähiilihydraattisen elämäntavan opettelu ja liikuntaa pyrin koko ajan lisäämään.
Ihanalta kuulostaa Nymerian ja muidenkin aktiivinen elämäntapa. Minä en varmaan ikinä enää pääse tuohon, että joka päivä olisin jossain harrastuksessa. Muutama vuosi sitten kyllä niin tein. Mutta pyrin kompensoimaan sen vaunulenkeillä. Jotenkin en saa aloitettua mitään harrastusta. Mies tulee kotiin iltaisin vasta klo 18:30 jälkeen ja sen jälkeen voisin itse johonkin lähteä... en vain saa aikaiseksi. Vauvajumpassa toki käydään Anteron kanssa tai siis se on sellainen Tanssitan vauvaa -kurssi. Pitää varmaan ensi keväällekin joku vauvajumppa kehitellä, kun tämä loppuu joulukuussa.
Tsemppiä kaikille!
Ihanalta kuulostaa Nymerian ja muidenkin aktiivinen elämäntapa. Minä en varmaan ikinä enää pääse tuohon, että joka päivä olisin jossain harrastuksessa. Muutama vuosi sitten kyllä niin tein. Mutta pyrin kompensoimaan sen vaunulenkeillä. Jotenkin en saa aloitettua mitään harrastusta. Mies tulee kotiin iltaisin vasta klo 18:30 jälkeen ja sen jälkeen voisin itse johonkin lähteä... en vain saa aikaiseksi. Vauvajumpassa toki käydään Anteron kanssa tai siis se on sellainen Tanssitan vauvaa -kurssi. Pitää varmaan ensi keväällekin joku vauvajumppa kehitellä, kun tämä loppuu joulukuussa.
Tsemppiä kaikille!