treffit 2

Keskustelun 'Laskettu aika syyskuussa 2010' aloitti PojanÄiti, 28 tammi 2011.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. PojanÄiti Tuttu foorumilla

Laitoin tämän palstan uutena, että löytyypi!

Treffailemisiin :D
  2. Thilduska Tuttu foorumilla

Sellon biorexissä ens ke kello 14.00 on vauvakino. Me ollaan ainakin menossa. Luvassa The turist leffa..

http://www.biorex.fi/movie/5800/
  3. PojanÄiti Tuttu foorumilla

Laitetaanpa nytten tännekin, eli Otava ja sen Äiti tulee kans!!
  4. Thilduska Tuttu foorumilla

Hei Otava ja sen äiti!
    Missäs ja monelta treffataan?
  5. PojanÄiti Tuttu foorumilla

Moneltako te olisitte siellä? San sää aika, nin mää tuun!
    Jos tärskätään siinä spice icen kohdalla, "keskiaukealla"? Tiedätkö paikan?
  6. Magdaleena Aloittelija

Me myös mukana. Tavattaisko klo 13 siinä spice icen edessä? Thilduskan näen varmaan jo afrossa?
  7. Thilduska Tuttu foorumilla

Jees! PÄ: Nähdään vaan spais aissin paikkeilla/aukiolla kello 13.

Magdaleena: afroon tullaan. Nähdään siis siellä :)
  8. PojanÄiti Tuttu foorumilla

Loistohomma!
    Voidaan kaikki yhes koos voivootella kun ei saa jätskiä syödä- hehe!
    Huomiseen!
  9. sikurina Peruskäyttäjä

Kuopio!

Eikö Piia pääse huomenna? No myö jänösen kaa sit ainaki reffeillään.
  10. Mammaliina Peruskäyttäjä

Olikos PK mammojen treffit nyt 10.2 klo 13?
  11. PojanÄiti Tuttu foorumilla

PK Juup! Klo 13 ja 10:s pvä eli tuleva torstai.
    Missäs me tälläkertaa?
  12. Thilduska Tuttu foorumilla

PK: Käviskö se johto?, kun mää tarviin siihen aikaan sen lounaan, kun tuun täältä jumalan seläntakaa ja siellä on ne kivat salaatit... Tietty joku muukin paikka käy.
  13. Purri Tuttu foorumilla

PK: Juu johto käy mainiosti kyllä :)
  14. PojanÄiti Tuttu foorumilla

johto & sallad. OK!

15. Mammaliina Peruskäyttäjä

Johto ja klo 13. Tämä selväemoticon
    Mä tuon Purri sulle noita soseita mis on banaania
  16. Purri Tuttu foorumilla

Mammaliina: Ok.. Mietin vaan tässä et pääsenkö tulemaan sittenkään, kun ilmeisesti mun pitäis mennä leiriytymään tonne Kalasatamaan virastoon, kun eivät vaan voi tehdä meidän perheen elämää helpoksi vaikka oikeuskin jo määräsi, mitä pitäisi tehdä!!!! Argh! mut jos en pääse tulemaan niin treffataa vaikka keskenämme joku toinen kerta. Yritän viel huomenissa laittaa infoo pääsenkö tulee vai ei, ni ei sun turhaa tartte kantaa mukana niitä.
  17. Mammaliina Peruskäyttäjä

Purri kirjoitti:
    Mammaliina: Ok.. Mietin vaan tässä et pääsenkö tulemaan sittenkään, kun ilmeisesti mun pitäis mennä leiriytymään tonne Kalasatamaan virastoon, kun eivät vaan voi tehdä meidän perheen elämää helpoksi vaikka oikeuskin jo määräsi, mitä pitäisi tehdä!!!! Argh! mut jos en pääse tulemaan niin treffataa vaikka keskenämme joku toinen kerta. Yritän viel huomenissa laittaa infoo pääsenkö tulee vai ei, ni ei sun turhaa tartte kantaa mukana niitä.
     OK.
    Toivottavasti kaik sujuu hyvin siellä virastossa.
  18. Purri Tuttu foorumilla

Mammaliina: Jeps, me tullaan huomenna! Sain tänää hoidettua koko roskan, ni ei huomenna tartte mennä. Ja meni paremmi ku mitä ois voinu kuvitella mut silti kaikki päin p:tä..
  19. Thilduska Tuttu foorumilla

Katsotaan päästäänkö huomenna. Riippuu neidin voinnista. Oli illalla ihan oma itsensä ja söi reippaasti iltapuuron. En usko, että on mikään muu tauti, kun ei hänestä huomaa, että on kipeä paitsi siitä, että on kuuma, muuten leikkinyt ja jutellut ja hymyillyt koko päivän ja nukkunut hitusen pidemmät päikkärit. Lämpöä oli kuitenkin vielä äsken. Mittaan lämmön vielä aamulla ja sitten mietin, että uskallanko lähteä, jos mua ei kuulu, niin oon jäänyt himaan neidin kanssa.
  20. Thilduska Tuttu foorumilla

Me tullaan!

Jaa tämä sivu