No ei se nyt varsinaisesti mennyt rikki, mutta ärtyi enemmän kuin pelkkä normaali uuden treenin aiheuttama lihasärsytys (oli sellainen ennalta varoittava tuntemus/ kipu, ei vielä semmoinen "no nyt napsahti" kipu
). Taustalla mulla hätäsektio 6/2024 josta itseä kuntoutellut. Tekniikka on hallussa (oon punttistellut vapailla painoilla myöhäisteinistä asti, toki välissä ollut taukoja mutta treenitaustaa ja tekniikan harjoittelua on tehty vuosien saatossa useemman eri ihmisen kanssa yhdessä treenaillen). Että todennäköisesti toi puoli vuotta sektion jälkeen liian innolla suoritettu paluu punttailuun ja liian suuret painot tukilihasten voimaan nähden on syy. Kyllähän mä siinä kyykätessä mietin, kun työnsin voimalla ylöspäin, että keskivartalon tukipaketti tuntuu vähän höttöiseltä, mut sivuutin sen tuntemuksen ja ajattelin vaan että kyllä nyt synnytyksen jälkeen tehdyt kehonpaino- ja kuminauhajumppa ja fyssarin erityisesti mulle katsomat liikkeet on sitä jo vahvistanut tarpeeksi. Eeeei ollut
Ja mavehan tuntui silloin tammikuussa tekniikalta paremmalta suoritukselta kuin kyykky, siinä ei tullut tuota samaa aavistusta.