Jee ihanaa kun tänne on löytänyt paljon porukkaa!
Tänään 5:05 herätyskello ja vihdoinkin ei nenä enää ollut tukossa! Pääsin eilen jo ysiltä nukkumaan, joten ei myöskään väsyttänyt.
Kuten arvelinkin, 2 viikon tauko teki tehtävänsä enkä saanut lisättyä kiloakaan lisää juuri mihinkään liikkeeseen. Ihme kyllä tosin pystärit laitteessa sain tehtyä isommilla painoilla kuin viimeksi, mutta muissa siis samat. Leveässä ylätaljassa sain keskimäärin yhden toiston enemmän samoilla painoilla.
Ylätaljassa otteesta riippuen mulla on nyt 40kg tai 37,5kg enkä ole hetkeen kunnolla edistynyt tässä. Kunpa nyt ei tulisi mitään pakkotaukoa enää ihan heti niin pääsisi ehkä joskus yli tuon 40

Kokeilin varsinaisten työsarjojen jälkeen miltä 42,5 tuntuu ja sillä onnistui leveällä otteella vain 4 kunnollista toistoa.
Mutta tästä on taas hyvä lähteä liikkeelle ja koen jo isona plussana ettei tarvinnut myöskään madaltaa painoja!

Ja pystyinhän mä itse asiassa myös hauiskäännöissä siirtyä myös seuraavaan käsipainokiloon, eli ihan hyvin meni!
Näin muuten saa kätevästi pienempiä korotuksia taljaan, jos on vain 5 kilon välein nuo pakat, kuten mun salilla
View attachment 142088
Tän olisi helposti saanut mahtumaan tuntiin, mutta kun ei ollut kiire niin tuli pidettyä pidempiä sarjataukoja ja fiilisteltyä vaan
View attachment 142089
Nyt töihin! Sain tästä aamusalista ihan älyttömästi lisävirtaa