Toukokuun turinoita

Itsellä oma väri jo pitkälle kasvanut, että sinällään voisin mennä tällä.
Saatan kuitenkin ensimmäisen kolmanneksen jälkeen käydä ottamassa raitoja. Niin tein esikoisestakin :)
 
Mä oon kyllä ihan värjännyt (vaalentanut koko päätä) raskausaikoina.
Monilta eri kampaajilta kysellyt onko haittaa kun raskaana niin ei kuulemma muuta kuin se että ei välttämättä tiedä kuinka hiusväri reagoi hiuksien sävyyn.
 
Mä oon värjännyt hiuksia raskauksien aikana. Tällä kertaa en vielä. Edellisestä värjäyksestä on jo liian kauan, mutta en ole nyt jaksanut/halunnut värjätä. Ekan kolmanneksen jälkeen voisin taas heittää jonkun mahdollisimman oman värisen niin ei tarvitsisi toista kertaa raskausaikana värjätä.
 
Mitenkäs te meinaatte tehdä hiusten värjäyksen kanssa raskausaikana? :oops:

Mulla on sopivasti ollu tässä menossa oman värin kasvatus ja tammikuussa on laitettu vaaleaa raitaa. Nyt ei sitte tarvi värjätä ollenkaan ku ei oo häiritsevän näkönen vaikka ei laittais väriä.
 
Kyllä mäkin värjään tyvikasvua mutta mahdollisimman pitkillä väleillä. Ehkä kaksi kertaa koko raskausaikana. Näin tein aiemmissakin raskauksissa.
Kampaajani sanoi ettei voi ottaa asiaan kantaa koska se on jokaisen oma päätös, mutta hän itse värjäsi oman raskauden aikana hiuksiaan.
 
Mulla on sama tilanne kuin ninamariasusannalla, eli oman värin kasvatus menossa. Tosin eipä tässä kauheasti väriä ole muutenkaan, loppuvuodesta otin vaaleaa raitaa. Joten ei tarvitse värjätä, mutta jos olis väriä päässä, niin saattaisin kyllä kerran käydä esim. juurikasvun värjäämässä. Onkos kellään tällä hetkellä ripsipidennyksiä, ja meinaatteko niitä huoltaa jos on? Mulla on aina silloin tällöin ollut pidennykset muuttaman kuukauden, ja nyt kesällä olis mukava ottaa, kun on parit häät yms. tilaisuuksia. Mutta vähän epäilyttää, kun ne liimat voi kuitenkin olla melkoista myrkkyä.. :bored:

Muoks. Typo
 
Sattuisko kukaan teistä olemaan fysioterapeutti, pilatesohjaaja tms.? Mulla kun kipuilee alaselkä nyt jo niin vinkit sen kunnossapitoon ois enemmän kuin tervetulleita. [emoji28]
 
Sattuisko kukaan teistä olemaan fysioterapeutti, pilatesohjaaja tms.? Mulla kun kipuilee alaselkä nyt jo niin vinkit sen kunnossapitoon ois enemmän kuin tervetulleita. [emoji28]
Noh, itsehän en ole kumpaakaan, en edes sinne päinkään. :hilarious: Mutta mulle suositeltiin edellisessä raskaudessa tukivyötä alaselän kipuun. Jaksoin hetken kokeilla, luulen että mulla oli huono vyö, mutta ei jäänyt kyllä käyttöön.. :grin
 
Mulle suositeltiin myös uimista liikuntamuotona, kun en selkäni kanssa voinut oikein paljoa edes kävellä :)
 
Mulla on sama tilanne kuin ninamariasusannalla, eli oman värin kasvatus menossa. Tosin eipä tässä kauheasti väriä ole muutenkaan, loppuvuodesta otin vaaleaa raitaa. Joten ei tarvitse värjätä, mutta jos olis väriä päässä, niin saattaisin kyllä kerran käydä esim. juurikasvun värjäämässä. Onkos kellään tällä hetkellä ripsipidennyksiä, ja meinaatteko niitä huoltaa jos on? Mulla on aina silloin tällöin ollut pidennykset muuttaman kuukauden, ja nyt kesällä olis mukava ottaa, kun on parit häät yms. tilaisuuksia. Mutta vähän epäilyttää, kun ne liimat voi kuitenkin olla melkoista myrkkyä.. :bored:

Muoks. Typo
Mä olen miettinyt.. itselläkin aina silloin tällöin (kesäisin, lomilla yms) ripsipidennykset. En vain tiedä uskaltaako sitä laittaa.. pelottaa ne myrkyt :D
Saatan kyllä siinä lasketun ajan aikaan käydä laittamassa, ettei olo ole ihan mörökölli synnytyksen jälkeen :hilarious:pieni ehostus olisi ainakin viimeksi ollut paikallaan :grin
 
Mulla ens viikolla kampaaja aika. Mietin jos ottaisin vain raitoja.

Täällä pienin sairastaa, kuume välillä 40 ja mulla huonoa oloa. Oon jotenki ihan tööt valvomisesta ym.
 
Onkos kellään tällä hetkellä ripsipidennyksiä, ja meinaatteko niitä huoltaa jos on? Mulla on aina silloin tällöin ollut pidennykset muuttaman kuukauden, ja nyt kesällä olis mukava ottaa, kun on parit häät yms. tilaisuuksia. Mutta vähän epäilyttää, kun ne liimat voi kuitenkin olla melkoista myrkkyä.. :bored:

Muoks. Typo

Mulla on ja meinaan huoltaa jos ripset vain pysyy ja pystyn olee makuuasennossa huollon ajan.
Tää on nyt toinen raskaus minkä kohdalla mulla on pidennykset. Viimeksi kun oli pidennykset ja olin raskaana niin ripset ei pysyneet ollenkaan.
Luovutin ja otin pois. Saa nähdä pysyykö nyt.
 
Joo joku pieni freesaus vois kyllä olla ihan jees. :hilarious: Mä otin viimeksi ennen laskettua aikaa sellasen ripsien kestotaivutuksen ja värjäyksen. Sekin oli ihan kiva vaihtoehto, kun ripsissä on kuitenkin pituutta, mutta ei väriä ja sojottaa tikkusuorana enemmänkin alaspäin. :grin Mutta samalla tavalla niitä kemikaaleja siinäkin käytetään. Ja tosiaan se selällään oleminen oli kyllä aika tuskaa siinä 38+ viikolla. :dead: Taivutuksessa oli se etu, että niitä ripsikuituja ei sit tippunut joka paikkaan niinkun pidennysten kanssa välillä käy, se jotenkin ärsyttää mua vähän liikaa. :p Mut eihän ne ihan yhtä näyttävät tietty ole.
 
Takaisin
Top