Toukokuun turinat

Niian

Vauhtiin päässyt keskustelija
Foorumi on aika hiljainen näin marraskuisten osalta, muta yritetään vähän tännekin saada juttua :) Toukokuun kuulumisia siis tänne saapi laitella
 
Ihanaa, kiitti kun perustit :)

Täällä on joo moni ihan hissunkissun :D Mä olen nyt hymyillyt koko päivän raskauden takia, kuuntelin massuun ja siellä se potkii doppleria vaikken vielä mitään tunnekkaan, huomenna 13.viikko poksista vaan :)
 
Voi sitä ilon määrää kun kerroin eilen 7v esikoiselle että hänestä tulee isoveli :Heartred
En ole viitsinyt turhan aikaisin kertoa hänelle koska halusin että ollaan varmemmilla vesillä :-)
Esikoinen alkoi jo suunnitella vaikka mitä... Riemuitsi siittä että saa kertoa opettajalle uutisen ja tänään kun on äitienpäivä niin hän saa paljastaa tämän ihanan salaisuuden myös tuleville isovanhemmille :Heartred
 
Tämä on jotenkin hämmentävää, kun esikoisen odotuksesta muistan vain pahan olon ja säryn, ja nyt on aivan ihanan hyvä olo enimmän osan aikaa! Mikään paikka ei särje, ei turvota, tukka tai naama ei rasvoitu, eikä enää edes yökötä niin kuin aiemmin! Olen tässä salaa haaveillut sellaisesta "ihanasta odotuksesta", josta olen kuullut vain juttuja :D

Tänä aamuna pyöräilin töihin ekan kerran tänä keväänä. Matkaa on 12 kilometriä, ja olen joka kesä pyöräillyt töihin, talvet kuljen bussilla. Perillä kävin vielä maauimalassa uimassa (=rentoutumassa) ennen töitä. Ja oli kyllä ihan paras aloitus työviikolle! Viikon päästä olisi vihdoin nt-ultra, 12. raskausviikko starttasi lauantaina :)
 
Mulla on maha pullahtanu ihan tosissaan, tuntuu että se jo painaakin kävellessä :sad001 Mitähän lienee vyötärönympärys?.....pitääkin mitata huomenna. Maha on samaa kokoa kuin ekassa ehkä viikolla 22. Vanhat raskausarvetkin on jo vähän kiristyneet. Nyt oon rasvannu suihkun jälkeen tavallisella kosteusvoiteella,pitää kyllä viikonloppuna viimestään käväistä vaikka Bodyshopissa hakemassa sitä paljon puhuttua kaakaovoita tai mitä se ny olikaan. En ekassa älynny rasvata tarpeeksi, käytin Ceridalia mutta se ei kyllä auttanu. Mutta ehkä ihotyyppikin oli repeämiselle altis, haluaisin itse ajatella näin :)

Me on kerrottu 2-vuotiaalle esikoiselle että hänestä tulee isosisko, tuntuu kyllä tajuavan mutta ei taida tietää oikeasti mitä tuleman pitää. Mistäpä se voisi tietää. Sanoo välillä että haluaa mieluummin pikkuveljen ja välillä että siskon. Kumpi tulee, selviää toivottavasti kesäkuussa!

Kivasti tuntuu pikku pikku liikkeitä joka päivä. Että siellä semmonen pieni harjottelee liikkumista ja tuo olemassaoloaan tiettäväksi :)

-sadepilvi 15+4
 
Pitkästä aikaa täälä :) On tullu enempi tuola facebookin puolella kirjoteltua. Joko kaikki täältä on sinne itsensä löytäneet?
Ihanaa kun on tullut uusia mukaan.
 
Ruoka alkaa ilmeisesti viimeinkin maistumaan :) 15+0 paukkui tänään ja viikon päästä olisi sitten neuvolakäynti
 
Toukokuu jo lopuillaan, mites se on sujunut ? Täällä mennään nyt 12+6, ja oireilut on onneks vähentyny. Väsymys on jäljellä, mutten tiiä johtuuko se enemmän tästä tulollaan olevasta flunssasta ja kurkkukivusta :sad001 En tahtois tulla kipeeksi! Ensimmäinen neuvolalääkärin tapaaminen on ensi tiistaina, jostain syystä sitäkin jännää jo, vaikkei siellä varmaan ihmeitä tehdäkään :D
 
Meillä on toinen neuvolatäti käynti ens torstaina :) siellä pitäisi sitten sydän äänet jo kuunella. Lääkärikäynnistä ei vielä tietoakaan, aika outoa kun itsellä on ylipainoa ja verenpainetta :D ja däm mun tekee mieli väkevää salmiakkia
 
Tuo ensi viikkoinen on siis mun toinen neuvolakäynti, ja täällä siihen kuuluu th käynti + lääkäri. Jännää, miten erilaiset käytännöt on! Sydänäänet kuulen minäkin toivottavasti ensimmäistä kertaa :)
 
mul on vasta vähän ennen juhannusta neuvolakäynti ja se on vasta toinen, mietin yksi päivä että aika jännä väli kun ensimmäinen oli 8+ ja seuraava onkin 17+ tähän tosin vaikutti se että edellisellä viikolla oma hoitaja on lomalla mutta hän olisi kyllä alunperin antanut vasta juhannuksen jälkeiselle viikolle ajankin jolloin väliä olisi ollut se 10 viikkoa :D ehtiipähän ainakin lapsi kasvaa :D
 
Takaisin
Top