toukokuu :)

nallukka-90

Oman äänensä löytänyt
heips! Tulin päivittelemään kuulumisia pitkästä aikaa.. elikkä tänään olin äitiyspolilla supistelujen vuoksi. vauva voi oikein hyvin painoakin jo 1kg ja viikkoja 27. Mutta kuitenkin sain kortisoni piikin ja huomenna haen toisen. kohdun suu oli 3cm mutta kätilö kun painoi vatsaa kohdun suu aukesi hieman.. nyt sairaslomaa 2vk jonka jälkeen kontrollikäynti ja jos supistelut jatkuu joudun osastolle. Mitenkäs muilla on mennyt?
 
Syyskuisten puolelta kirjoittelen... Mulla vastaavankaltainen tilanne edellisessä raskaudessa. Tosin sain myös lapsen keuhkoja kypsyttävää lääkettä. Vuodelevossa olin loppuraskauden ajan, mutta siitä huolimatta lapsi syntyi pari päivää ennen laskettua aikaa terveenä. Supistuksia (kivuttomia) oli koko loppuraskauden ajan.
 
Mulla on myös ollut noita kipeitä supisteluja muutamana päivänä, tai oikeestaan 10-12minuutin välein oli noita polttoja.. huomiseksi sain 9.30 lääkäriajan... Toivotaan että en joudu vuodelepoon tai sairaslomalle :S Mulla ollut niin paljon vastoinkäymisiä raskauden aikana että toivotaan nyt että ei enää tulisi niitä...
 
äitiyspolilla käyty, kaikki oli hyvin. kohdun suu kiinni 3,2cm ja eikä supisteluja ole ollut. vauvan paino oli 1,5kg :)
 
Takaisin
Top