Toukokuisten plussatestien kuvia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne voitte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille!

Kuinka monta testiä teit?
 
Ehkä liityn varovasti tänne, vaikka pelko on vielä tosi kova. Nyt kemiallisiin verrattuna vahvistuu sen verran hyvin, että pieni toivo alkaa elää josko tämä olisikin se.

IMG_0366.jpeg
IMG_0374.jpeg

Ylempi dpo11 päivä ja alempi tänään dpo12 päivä. 🥺🩷
 
Tässä oma testi 🙈
 

Liitteet

  • 20240904_072346.jpg
    20240904_072346.jpg
    117.2 KB · Katsottu: 14
Ensimmäisestä plussasta nyt jo yli pari viikkoa. En ole ikinä ennen tehnyt kuin max 2 testiä, mutta nyt tätä edeltävä keskenmeno on saanut niin ahdistuneeksi, että oon tehnyt näitä lähes päivittäin🙈 Eka testi tehty ultran mukaan 3+220240907_104820.jpg
 
20240910_081547.jpgTänä aamun tein uuden testin. Kyl viiva on aavistuksen vahvistunu, mut viel ollaan haamutasolla 😅 Mut nyt mieskin näki viivan. Kävin vilkasee miltä tokan lapsen testit näytti aikanaan ja dpo10 (eka testi) oli ihan samannäkönen ku tänään dpo10. Eli eiköhän nää viivat ole ihan ok. Mut kyl viel tulee varmaan aika monta testiä tehtyä 🙈
 
Toivottavasti täällä kaikilla viivat vahvistuu hyvin! 😊 ainakin hyvältä näyttää. @Mustikkatäplä näyttää samalta kun mun dpo10 testi, eli varmasti tosi hyvä 🤗
@kivinenpolku onko mikä dpo nyt? Toivotaan että jatkaa hyvää kehitystä!

IMG_0416.jpeg

Täällä nyt dpo20 / rv 4+6 ja eka jossa testiviiva tummempi. Kääk 🫣 Ehkä tähän nyt voi alkaa pian luottaa ja odotella varhaisultraa rauhassa 🩷
 
Mä tuun sivusta huutelemaan @Kawa sulle että täällä mä pidätän liikutuksen kyyneliä sun testiä katsoessa, niin mahtavaa ❤️ Jotenkin teidän onnistuminen kolahtaa muhun tosi vahvasti kun yhtä pitkään ollaan taaperettu. Toivon koko sydämestäni että kaikki tulee menemään hyvin❤️
 
@Kuuttituutti voi kiitos 🥺🩷 miten ihana, nyt täällä itsekin ihan liikutuksen vallassa. Mä edelleen toivon todella kovaa teidän puolesta ❤️‍🩹 seuraat pian perässä, ja sitten alan taas vollottaa!
 
Takaisin
Top