M miuymauy Oman äänensä löytänyt 23 joulu 2012 #1 Eihän kukaan ole sortunut tähän samaan kuin minä? Siis käymään yksin rauhassa kahvilla kaiken jouluhässäkän keskellä. Voi luoja...aaargh! :D
Eihän kukaan ole sortunut tähän samaan kuin minä? Siis käymään yksin rauhassa kahvilla kaiken jouluhässäkän keskellä. Voi luoja...aaargh! :D
S Suna Oman äänensä löytänyt 25 joulu 2012 #2 Voi luoja :D tosimies-parka on tainnu syntyä ihan väärälle aikakaudelle :)
R Ramsi Vauhtiin päässyt keskustelija 27 joulu 2012 #3 Epäilen suuresti, että pieni lapsi ymmärtää likaisen ja puhtaan kodin eroa :D Varsinkin, jos on ns. perussiisti koti. Ei se lapsi niihin kaappeihin tai sohvan alle katso ja totea, että onpas likaista :D
Epäilen suuresti, että pieni lapsi ymmärtää likaisen ja puhtaan kodin eroa :D Varsinkin, jos on ns. perussiisti koti. Ei se lapsi niihin kaappeihin tai sohvan alle katso ja totea, että onpas likaista :D
R Ramsi Vieras 27 joulu 2012 #4 No, Tosimies ottaa ja alkaa sitten tositoimiin vaan ja siivoilee itse sen kotinsa.. Mikä idiootti