Toiveena raskaus :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja haavelija<3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
H

haavelija<3

Vieras
Toiveena on siis raskaus ja ehkäisy ei ole käytössä ja ovulaation ajankohtaa olen yrittänyt laskea. Tässä vasta kaksi kuukautta yritetty toiveet korkealla.
Eli siis edelliset kuukautiset tulivat kuitenkin huhtikuunlopussa (suuri pettymys) seuraavat ovat siis pian alkamassa jos sattuvat tulemaan. Raskaus oireita on kuitenkin ollut vähän. Tuntuu kuin olisi maha vähän turvonnut, närästystä ja väsymystä on ollut. Hieman myös pahoin voitia ja huimausta. Rinnat eivät ole olleet kipeät ja nuo edelliset kuukautiset tosiaan tulivat. Voi tietenkin olla että vain kehittelen näitä oireita kun yritys on niin kova :D.
Tein kaksi viikkoa sitten negatiivisen testin, mutta olen lukenut paljon noista valemenkoista ja että on tehnyt jopa rv12 negatiivisen testin. Eli onko kellään kokemuksia samasta? Ensiviikolla olisi tarkoitus tehdä jälleen testi toivottavasti vihdoin näyttäisi plussaa! :)

Raskaustestit ovat nykyään aika herkkiä ja luotettavia. Uskoisin, että niiden pitäisi näyttää positiivista viimeistään viikon päästä siitä, kun menkat olisi pitänyt alkaa. Pientä vuotoa voi kyllä tulla silloin, kun alkio kiinnittyy kohdussa ja tämä voi ajoittua kuukautisten aikaan. Pieniä raskausoireita on helppo keksiä ja tästä on itselläkin kokemuksia. Luottaisin itse vasta siihen, kun raskaustesti näyttää positiivista.

Sanoit, että olette yrittäneet kaksi kuukautta. Jätitikö tätä ennen pois pillerit? Niiden poisjättämisen jälkeen voi mennä pieni hetki ennen kuin tärppää. Itselläni ainakin kävi niin, että en todennäköisesti ovuloinut kertaakaan ennen kuin noin neljän kuukauden päästä, jolloin tulinkin raskaaksi.

Onnea vauvan hankintaan :) toivottavasti pian tärppää!

Takaisin