toiveena raskaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Alice9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Alice9

Vasta-alkaja
Olen tammikuussa lopettanut pillerit, koska toiveena on saada vauva :)
Mutta vauvan saaminen ei oo meijän kohdal todellakaan oo ollu helppoa. Pillereitten lopetettua ei tullu menkkoja pariin kuukauteen ja sain ajan lääkärille. Kävin papassa ja muutamissa verikokeissa, kaikki oli muuten ok. papasta löyty jotai mikä tarvis jatkotutkimusta ja sit sain keltarauhashormonikuurin et saatais menkat alkamaan. No jee menkat alko : ) mut papast löyty solumuutos,mikä on nyt kyl jo poistettu..mut tosiaan stressii on kyl ollu.. Ton kuurin jälkeen ei oo menkat tullu luonnollisesti pariin kuukauteen mut jee heinäkuussa tuli : )
Kaikki tän solumuutoksen tutkimisen takia on hiukka tä vauvan hankinta vaikeutunut koska niiden toimenpiteiden takia ei saa yhdyntää vähän aikaa harrastaa. Mut nyt pitäis kaikki olla takanapäin ja ens viikolla pitäis olla ovulaatio, ja yhdyntäkieltokin loppu tällä viikolla. Toivottavasti tärppää pian!
Vaikeinta kaiken tän lisäks on et paras kaveri on raskaana, ja muutkin ihmiset saa koko aika lapsia,,ahdistaa kun itellään on vaan kauhee stressi ollu koko vuoden ja huonoi uutisii koko aika vaan....
Onkos muilla samanlaisia kokemuksia? olis kiva jakaa kokemuksia...

Heipähei! Samanlaisia tuntemuksia täälläkin. Tosin kaikki on minulla vielä ihan alussa.Olen jo 32-vuotta ja kaiken maailman kriisejä viimeaikoina kokenut, niin parisuhteessa kuin työelämässäkin. Lopetin pillerien popsimisen vasta viimekuussa, nyt on kp 31.

Vauvan tekoa ei ole sen kummemmin suunniteltu, mutta katsellaan mitä luonto tuo tullessaan. Kamala vauvakuume vaan on päällä ja ystävät pyöräyttelevät vauvoja tuosta vain, koko ajan..ja jokapuolella näkee vaan pelkästään vauvoihin liittyviä juttuja.. Nyt sitten itsellä on ollu joitan outoja tuntemuksia, tuntuu että rinnat on viime viikkojen aikana kasvaneet, kun ei ne ikinä mitkään isot ole olleetkaan.. :) Ja jotenkin erilainen olo muutenkin..toivon kipinä syttynyt, että nytkö se heti muka tärppäs.. Mutta voihan se olla vaan sitä, että itse oireeni aiheutan kun sitä niin kovasti haluan.. 

Tervetuloa kuumeilijoiden palstoille keskustelemaan, sieltä löytyy myös kohtalotovereita, joilla ei syystä tai toisesta ole kaikki mennyt ihan niin kuin toivoisi. Itse vaikutan lähinnä ketjussa äidiksi ensikertaa, joka on rauhallisempi, sekä ajoittain myös raskaaksi 2012 ketjussa, jossa keskustelu on huomattavasti vilkkaampaa. Myös muita ketjuja löytyy, jos nämä ei tunnu sopivilta. :)

Meillä on ollut yritystä marraskuusta, toistaiseksi lopputuloksena yksi keskenmeno. Tällä välin ympäriltä on alkanut tulla raskaus / vauvauutisia. Myös minulla on hyvä ystävä raskaana, joten tutunkuuloisia tunteita käyt läpi. Niin ja me ollaan juuri saatu aloittaa yritys uudelleen keskenmenon jäljiltä. :)

juu ite 03/11 lopetin pillerit ja päätettiin miehen kans et pikkunen saa tulla jos on tullakseen. no meni sekasin kokonaa kierto (diagnoosi pco joka kumottii toisen toimest myöhemmi) ja sit 09/11 tuli menkat ja  seuraavast oviksest 10/11 tulinki raskaaksi mutta kesken meni 11/11. surin hetken ja alettii yrittää uudestaan no 03/12 taas raskaana ja sama taas. mietin et mikä on ja sitten 05/12 ovis ja plussa tuli onnea kesti rv 12 asti kunnes sain kuulla että rv 7 oli pikkunen menehtynyt eli 5vk oli ollut jo kuolleena ja siitä tiputtelu silloin tällöin. nyt ekat menkat ku reilu kk operaatiosta aikaa eli kaavinnasta. itellä ei lähipiiris ol raskaanaolevia tällä hetkellä mut ulkona niitä näkee jos menee kaupungille. toivottavasti seuraavalla kerralla pysyy hengissä ja kyydissä pikkunen. itessä ei pitäis olla vikaa rakeenteellisest ku ultrassa kaikki normaalia.

Takaisin