toiveena raskaus, liukuvoide haitaksi?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja raapsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

raapsu

Silmät suurina ihmettelijä
En löytänyt tästä aiheesta keskustelua täälä, niin ajattelin itse kirjoittaa jos vaikka joillakin kokemuksia tästä asiasta.

miehen kanssa päätimme yrittää lasta, olin syönyt kolme vuotta pillereitä. olin aika varma, että heti en varmastikkaan raskaaksi tule, mutta toiveliaina yritettiin. luin pian jostain että osa liukkareista tappaa siittiöitä joten aloin etsiä sellaista liukuvoidetta joka on tarkoitettu juuri yrittäjille. löysin pre-seed liukuvoiteen ja nyt ollaan viikolla 7 raskaana:) . en varmaksi osaa sanoa että oliko juuri liukkarista apua, mutta en olisi uskonut että luomumenkkoja ei ehdi tulla ollenkaan vaan tulen heti raskaaksi :)
onko kellään samanlaisia kokemuksia?

mutta siihen tulokseen tulin,että ei siitä ainakaan mitään haittaa ollut ;) ja lisäksi hyvä liukkari kuiville limakalvoille.

Onnea RAAPSUlle!!!!!!!!!!!

Taitaa se olla ihan sama mitä liukua sinne väliin laittaa, kunhan ph:t on kohdallaan?!?! Oisko? Jokuhan tuolla jossain, toisessa keskustelussa hienosti sanoi, että pitää opetella saamaa orgasmi, niin siinä tulee liu'ut luonnostaan ja raskautuminen on mukavmpaa.

Mutta liu'uista......... Niin, ainakin se äippäpakkauksen Väestöliiton lahja liuku oli ihan karseeta kamaa. Siinähän turposi ensi toosa. Sitten kuoli halu ja  todennäköisesti myös siittiöt ja varmaan rikkaruohotkin naapurin kukapenkistä.... Tuli mieleen, että oliko tarkotus, että ihan heti ei tosiaan raskaudu, jos sattuu himoissaan tarttumaan sänkyelämää piristämään tarkoitettuun liuku-putkiloon. Kyllä se piristi kummasti! Ei tullu uni ihan heti silmään siinä kirvelyn ja muun kohinan loppumista odotellessa... Ei kannattanu isännän kysyä, että "sattuko se?"

Mites muilla? Vauva-öljy löytyy vissiin joka kodissa. Ainakin, jos sai laitokselta mukaan Liberon tuotepaketin...

Meillä oli käytössä Ceridal Intime (tai mikälie [:D]) Se on luonnontuote eikä sen pitäis blokata siittiöitä ja ph:t kohdillaan. Tärppikierto oli kuitenkin (sattumaa tai ei) se kierto missä jätettiin liukkari käyttämättä kokonaan. Olisko se ollu siellä pre-seed-firman sivuilla kun oli ihan joku vertailukin siitä mitkä liukkarit on huonoimpia. Ainakin siinä oli joku KY mukana.

http://www.halpa-testi.fi/pre_seed_monikaayttoeinen_putkilo-p-117.html Tuossa linkki siihen tutkimukseen.

Itse kävin tätä samaista asiaa kyselemässä paikalliselta erotiikkaliikkeenmyyjältä. Hänkin oli asiasta kuullut. Sanoi, että lähes kaikki liukkarit sisältää melkosen määrän lisäaineita, että ei niistä ainakaan hyötyä ole. Sitte meinas, että ph:n just pitäs olla sama ku tuolla meidän alakerrassa. Itse kans ostin sellaista ihan luomutuotetta ja ekologista kamaa. Se ei siltäny mitään teollista. Mitään ruokaöljyjäkään ei sinne kannata mennä tunkemaan. Alkaa tulla hiukka neuroottiseksi kaikkien juttujen kanssa, kun raskautta ei ala kuulumaan. Olen vältellyt vaikka mitä ja lisännyt vitamiineja ja vaihtanut tosiaan tuon liukuvoiteen :D. Pikkasta välineurheilun makua :D

Hmmm..meillä oli menossa alkuhuuman kanitusvaihe ja liukkari kovasti käytössä raskautumiseni aikoihin, käytettiin durexin ja protexin perusliukkareita(mix nois pitää olla äxät?[:D]). En ees aatellu et niist ois haittaa[:-]

Meillä myös käytettiin liukkaria (Waterglide) raskautumiseni aikoihin ja eipä siitä ainakaan haittaa ollut. [:D]

Saammeko vauvan? -dokumenttisarjassa (4 osaa) haastateltiin kaikkein eniten aiheeseen perehtyneitä spesialisteja, ja sperman tutkimiseen ja miesten tauteihin erikoistunut lääkäri sanoi selkeästi, että jos vauvaa yrittää saada, niin ehdottomasti kannattaa jättää liukkarit pois, myös sylki. Niiden käytöstä seuraa usein se, että emättimen eritteestä tulee paksua, joka osaltaan tekee siittiöiden matkan kohti munasolua entistä vaikeammaksi ja voi jopa estää sen. Meillä ei ole tärpännyt sellaisen käytön aikana, ja nyt tälle kierrolle jätettiin ne pois, katotaan miten nyt käy.

Takaisin