Tiputteluvuodot ennen kuukautisia ja ovulaation aikaan?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ShiruLi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
S

ShiruLi

Vieras
Ensiksi Anteeksi jo etukäteen -mutta en ollu varma minne tämä Topic täytyisi sijoittaa? Ja sitten suuret kiitokset niille jotka viitsii vastata.

Eli tilanne tämä: Viimeisen puolisen vuotta olen 'kärsinyt' tiputteluvuodosta ensin ovulaation aikaan (yleensä vähän ennen ovista)pari päivää ja sitten seuraava tiputtelu alkaakin viikko sen jälkeen. Tiputteluvuoto Ovulaation aikaan on ruskeaa vuotoa kun taas menkkoja edeltävä vuoto alkaa ihan verellä ja tummuu sitten tummanruskeaksi vuodoksi. Tätä vuotoa kestää yleensä sellanen 4-5 päivää no tällä kertaa menossa 7 päivä eikä menkkoja vielkään näy eikä kuulu.

Ajattelin jo että olisinkin raskaana (ns 'ehkäisymme' on keskeytetty yhdyntä -tiedämme riskit [;)]) mutta testit kyllä antaa negatiivista. Viimeaikoina en ole juuri kiertoja ehtinyt seuraamaan mutta laskelmien mukaan menkkojen piti alkaa Maanantai-Tiistai akselilla, kierrot mulla on ollut sellasia 24-28vrk ja säännöllisiä.
Olen ollut viimeisen viikon ajan ku uitettu rotta -en jaksa tehdä yhtään. Kokoajan väsyttää ja nälättää.

Olisikohan kellään mitään mielipidettä asiaan.. Ovikset mulla tulee.. tai ainakin testien mukaan tulee -eli sielläpuolen ei pitäisi olla häikkää. Voisko syynä olla Keltarauhasen vajavainen toiminta? Kokemuksia? Lekurin tilaan huomenna..tätä kestä kukaan!

Hei ShiruLi,mulla on itsellä ollut tiputtelu vuotoa ennen menkkojen alkua muutaman kuukauden ja kestänyt vain korkeintaan 1-2 päivää.Voihan se toki olla että raskautesi on onnistunutkin,odottele vielä menkkoja tulevaksi ainakin muutama päivä ja jos ei menkkoja näy niin testaa[:)] Itse kävin lääkärissä keskiviikkona ja lääkäri katsoi multa kohdun limakalvot jotka oli onneksi hyvässä kunnossa ja itse en ole ovuloinut 2kk:teen ja joudun 15.6 menemään verikokeisiin mistä ne tutkii mun kilpirauhaset ja virtsanäytteestä katsotaan mun v-vuoto.[&o]Toivotaan että sulla olis masuasukki tuloillaan eikä mitään muuta ja että se täti pysyis poissa[:)]Tsemppiä tulevaan lääkäriin[:)] Oikein kivaa kesää[:)]

Kiitos Minnuska vastauksesta. Lekuri on nyt varattu 12.7 vasta -mutta sitten kyl katotaan kaikki mahdollinen mikä tän aiheuttaa. Ei ole tosiaan kivaa ku Oviksen jälestä viikko on 'hiljaista' ja sitten tiputellaan se kaksi viikkoa. Edelleenkään menkat ei ole alkanut.. tätä tiputtelua joskin nyt ehken vähän enempi mitä eilen mutta ei lähellekkään normaali vuotoa. Nyös se on omituista että missä mahtaa olla vatsakivut.. mulla on yleensä tosi kipeet menkat -sellanen paketti menee helposti normi 400mg Ibusalia neljän-viiden päivän aikana. Välillä nipistää mut muuten  ei mittään. [&:]

Testiä teen Maanantaina mikäli on aihetta.[8|]

Takaisin