Tipaton tammikuu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitä mieltä olet tipattomasta tammikuusta? Osallistutko siihen?

Minähän olen ollut tipaton siitä lähtien kun plussasin (en toki edellisenäkään päivänä juonut). :) Jos en nyt olisi raskaana siihen tuskin osallistuisin. Jos kerran-pari kuussa tekee mieli ottaa illalla yksi en näe pointtia jättää sitä ottamatta tipattoman tammikuun vuoksi. Ei siksi että en pystyisi jättämään vaan koska en koe tarvitsevani tipattoman tammikuun tapaista kannustinta olla juomatta.

Olen itse sitä mieltä että parempi juoda kohtuudella ympäri vuoden kuin liikaa muina kuukausina ja sitten olla 1 juomatta.
Itse en paljoa alkoholia yleensä käytä, usein menee pari kuukautta ilman ihan huomaamatta. Tammikuussa yleensä tullut vähän otettua koska omat ja miehen synttärit on silloin. Nyt raskaana luonnollisestikkin taas tipattomalla. Muutenkaan en välitä mistään tempauksista missä ollaan hetki ilman jotain ja sitten taas seuraavassa kuussa ei mitään väliä..

Minä en ota ihan joka kuukausi edes sitä puolta lasillista viiniä, mikä on minun maksimiannokseni kerrallaan. Tuskin se nyt osuu tammikuulle, viime vuonna kesällä joskus teki mieli, mutta en voinut ottaa, kun oli jo valmiiksi päänsärkyä. Syyskuussa ja joulukuussa otin molempina kerran.

Ei se tipaton tammikuu ainakaan haitaksi ole.

Mä juon aika vähän muutenkin, joten en ole erikseen kokenut tarpeelliseksi pitää tipatonta tammikuuta. Mut nythän tässä on väkisinkin tipaton tammikuu ja "muutama" muukin kuukausi :grin

En vietä tipatonta. En myöskään mitään muita kuukausia tai tempauksia. Minusta ajatus on älytön ja typerä, että kuukausi ilman jotain, tai kuukausi syöden tätä tai juosten tän verran päivässä ja sitten loppuvuosi päinvastoin.

En vietä tipatonta tammikuuta, vietän tipatonta loppuelämää :) Ei kiitos kemiallisille myrkyille jotka pilaa elimistön joka pisaralla. Voin rentoutua muulla tavalla kun pistämällä aivoihini myrkkyä joka saa pään sekaisin ja huonon olon vain. En yksinkertaisesti keksi yhtään hyvää syytä alkoholin käyttöön. Vain huonoja syitä :)

Oma kokemukseni on, että kaveripiirissäni tipatonta tammikuuta viettävät juuri ne alkoholia muutenkin runsaasti käyttävät, joilla on jo todellisia ongelmia.

En sinänsä vietä tipatonta tammikuuta. Aika vähän on tullut juotua viimeiseen viiteen vuoteen.

Takaisin