Tietoa nub teoriasta

Pingviiniemo

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinäkuiset 2021
Helmikuiset 2026
Eli päätin nyt kertoa vähän faktoja liittyen suosittuun sukupuolen selvityskikkaan, jossa genitaalikyhmyn perusteella päätellään sukupuoli, eli nub teoriaan. Oon nyt opiskellut tätä asiaa ja tullut tähän lopputulokseen...

12+0 - 14+0 viikoilla tämän genitaalikyhmyn voi havaita. Myöhemmin tarvitaan jo ihan perinteinen rakenneultrakuva sukupuolesta, sillä nubia on vaikeampi enää hahmottaa isommilla viikoilla, kun sikiön sukuelimet ovat jo kehittyneet loppuun asti.

11+6-12+3 välisenä aikana voi nähdä kuvassa poika nubin, tai niin sanotun early girl nubin, eli tyttö - nubin, jolla on kuitenkin vielä mahdollisuus nousta ja näin ollen muuttua poika - nubiksi.

12+4 - 14+0 välisenä aikana ennuste on jo varma ja voi nähdä suoran nubin, joka viittaa tyttöön, tai ylöspäin osoittavan nubin joka viittaa puolestaan poikaan.

Sikiön rakon sijainti antaa toisinaan vihiä jo aikaisemmilla viikoilla kumpi mahtaa olla kyseessä, mutta tämäkin on epävarmaa ja näkyvyys usein heikko.

Pojilla rakko on alempana kuin tytöillä. Yleensä vain harjaantunut silmä, tai ultraaja havaitsee tämän eron.

Nubista voi myös näkyä vain osa, eli partial nub. Jos näkyy vain partial nub, niin ennuste on epävarma. Rakko tosin voi antaa vihiä tässä kohtaa sukupuolesta.

Nub on erillainen joka kehityksen vaiheessa. Olen törmännyt usein siihen, että nub on ns. "suora" viitaten tyttöön, mutta sen päällä kärjessä on lyhyempi pieni viiva tai piste joka paljastaa sikiön olevan poika jolloin koko nub on ollut vain osittain näkyvissä kuvassa.

Oon oppinut, ettei kannata ennustaa jos viikkoja on alle 11+6 tai kuva on epäselvä ja nubia ei yksinkertaisesti näy.

Toivottavasti tästä on jollekkin apua. 🙂

Eli päätin nyt kertoa vähän faktoja

Oon nyt opiskellut tätä asiaa ja tullut tähän lopputulokseen...

Onko kyseessä nyt siis todistettava, tutkimukseen pohjautuvia faktoja, vai omia tulkintoja?

Mikäli ensimmäistä, saisiko lähteisiin linkit? ☺️ mikäli kirjoittamasi on tulkintaa, voisitko muokata tekstiäsi siten, ettet kerro tulkintojen olevan faktaa? ☺️

Onko kyseessä nyt siis todistettava, tutkimukseen pohjautuvia faktoja, vai omia tulkintoja?

Mikäli ensimmäistä, saisiko lähteisiin linkit? ☺️ mikäli kirjoittamasi on tulkintaa, voisitko muokata tekstiäsi siten, ettet kerro tulkintojen olevan faktaa? ☺️
Nub theory queens - Facebook sivustolta eri kätilöiden kirjoitusten pohjalta tehty tää kirjoitus. Jos nub on hyvin näkyvissä osuvat lähes aina oikeaan.

Nub theory queens kanavalta voi kysellä enemmän.

Osa tutkimuksista sanoo, ettei päde, mutta se johtunee siitä, että nubia on arvioitu ennen viikkoa 12+4 jolloin on vielä mahdollisuus että muuttuu pojaksi. Tänä päivänä se tiedetään ettei ennen viikkoa 12+4 sukupuoli ole varma.

Oon ite tätä teoriaa käyttäen arvannut youtubebloggaajien lasten sukupuolia oikein, jos he laittaa nt-ultrakuvaa riittävän isoilla viikoilla videoihinsa näkyviin.

Tässä yksi vähän isommalla sakilla tehty tutkimus englannin kielellä, sillä Suomessa tätä asiaa ei tietääkseni ole tutkittu.

En keksi omasta päästä näitä...

Muokattu viimeksi:
Takaisin