Tietoa muiden oireista / tuloksista ?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Hei!

Toivottavasti täällä joku osaisi edes vastata ja mielellää asiallisesti. Minä ja poikaystäväni ollaan nyt yritetty kovasti muutama kuukausi saada lasta tuloksetta. Nyt onkin sitten taas uusi kierto menossa ja tuntemukset ovat oudot. Ennen minulla on ollut oletettuna ovulaation aikana rinnat kipeät ja selkee ero vuodossa ja tuntenu et lämmöt heitelly ja lämpö hyvin korkeella yli 37, ei mitään muita kipuilu oireita, ehkä ihan hetken menkkamaisia kipuja.. Nyt sitten KP 16 alkoi hirveät kivut vasemmalla alavatsassa, pahempaa verrattuna menkkakipuihin, ihan kuin joku pistäisi puukolla vähän väliä, oikein kunnolla vihlaisee, välillä on tuskahiki ja välillä kylmä ja menee kylmänväreitä koko ajan, rinnat eivät ole kipeät niinkuin yleensä, mutta kipu on alavatsassa kova, vuotoa ei juurikaan ole tullut muutamaan päivään, kipua kestänyt kaks päivää, yhtänä päivänä tuli ihan hetken runsaampaa vuotoa, onko kipu ovulaatio oireita vai mitä ? Osaako kukaan sanoa ? Jos nyt vaikka tärppäisi kun ei aikaisemmin näin kovia kipuja ole ollut ja ollaan yritetty touhuta nyt yli viikon ajan joka päivä muutamaan otteeseen, et luulis onnistuvan! Olisi kiva kuunnella muiden kokemuksia.

Lisäyksenä vielä siis vuodolla tarkoitan valkovuotoa, varmaan kyllä kaikki ymmärsikin, mutta ajattelin vielä tarkentaa

Moikka!
No,mulla on ainakin ovisoireet ollut tollasia sun kuvailemia,eli viiltänyt vasemmalle tai oikealle puolelle nivusta..että voishan tuo hyvinkin olla oviksesta johtuvaa

samoin mulla, vuorokuukausina viilsi oikealle ja toisina taas vasemmalle. hyvä että pystyi kävelemään sinä yhtenä päivänä kun kipu oli. siis todellakin kun joku puukottas sisältäpäin..
ja oli siis joka kuukausi ovispäivänä.

Mulla on ollut myös vastaavaa kipua :) (ja myös halut on järjettömät juuri siihen aikaan ;) )

ja tuloshan sitten näkyykin tossa alla :D

Hei lisäten tuohon ensimmäiseen viestiin, että kivut alkoivat tuolloin KP 16 mutta ovisliman tyyppiset kananmuna limat tuli KP22, oliko silloin ovis vai voiko tulla jälkikäteen ?
Nyt päivää ennen limoja on jatkunut alaselkäkipu ja kestänyt nyt viikon, nyt menossa KP28, tein KP 24 testin ja oli nega, mut oliko liian aikaisin ?

Hei! mulla oli kanssa ensin erilaista vuotoa, josta sitten parin päivän päästä alkoi samanlainen viiltävä kipu vatsassa ja alaselässä plussaukseen asti ja siitä vielä oikeastaan viikko. mä plussasin 27/26 ja silloinkin tuli melko haalea viiva vasta että juuri ja juuri erottui. Kehottaisin testaamaan viimeistään silloin kun menkat alkaa, vaikka tuntuukin pitkältä ajalta odotella siihen noi parikin päivää!:D ja myös  mulla tuli ennen plussausta erilaista valkovuotoa ja aika paljon myös. mulla noi kivut tiesi raskautta tosiaan:)

Mulla on ollut ainakin 2x samat oireet. Ei tosin noin suurella kivulla. Ensimmäinen oire mistä tiesin olevani raskaana oli äkillisessä yskäyksellä pieni hassu vihlaisu alavatsassa. Toinen oli juuri noi kuumat ja kylmät aallot. odota rauhassa kk ekaa alkamispäivää, tee testi. Näin ei joudu pettymään eikä tule ns "valeraskautta."

Kiitos vastauksista :) alaselkä kipu jatkuu edellee ja välil tuntuu vihlaisuja alamahassa, millää en malttais odottaa ja tyhmänä meni jo testaamaan niin on jo valmiiks pettyny ettei ookkaan raskaana, mut ihmeellisiä nää oireet. Janoki ois koko ajan ja maistuu välil sellaselta oudolta suussa, ehkä metallin makua, en tiedä miten se maistuu ja nään todella todentuntuisia unia ja heräilen paljon, ennen nukkunu ku tukki. Koko ajan väsyttää ja kaikkee, toivotaan niin että olisi onnistunut. täytyy vaan odotella vielä muutama päivä :)

Takaisin