THL ja sikaflunssarokotukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja IhaNainen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

IhaNainen

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Olispa nyt kiva tietää millainen piikki keskenmenoista löytyy H1N1 rokotteiden jäljestä? Mahtaakohan kuhaan uskaltaa tulla siitä esiin kuten tuota narkolepsiaakin peiteltiin/salattiin. Eihän niitä rokotusten jälkeisiä KM haluttu myöskäään ilmoittssa terveyskkeskuksista THL rekistereihin.....
On muutenn varsin varmaa että tällä kertaa minua ei kyllä rokoteta raskausaikana!

Joo mä oon kans tätä median paljastuksia kuunnellut huuli pyöreänä, jos tuo on totta niin kuinka monen elämä on ns. pilalla? Ja tosiaan kuinka monta keskenmenoa on tämän johdosta ollut [8|]
itse en ole ottanut taikka ota ko. rokotetta, jo silloin olin sitä mieltä, että sitä on tutkittu aivan liian vähän.

Niin saa nähdä. Itse otin rokotteen syksyllä, eikä tullut minkäänlaisia jälkivaikutuksia. Itseasiassa koko raskausaikana en ollut kertaakaan kipeänä, vaikka yleensä joka talvi saan ainakin kerran ihan järkyttävän flunssan...

Katsotaan, mitä tutkimuksissa paljastuu. En silti taida tuota pikkuneitiä rokottaa.

Niin ja nyt kauhee haloo taas tosta pneumokokki rokotuksesta. Iltalehti paisuttelee aina kaikkia juttuja.. Niinhän ne saa lehtiä myyntiin. Ja sitten on niitä ihmisiä, jotka sokeana uskoo kaiken mitä esim. iltalehti kirjoittaa. Mediakritiikkiä pitäisi monen harrastaa.

En nyt sano juuta tai jaata tohon possurokotteeseen. En ennenkuin tutkimukset ovat tehty. Itselleni otin ja pojallenikin myös.

Itse otin sikainfluenssa rokotteen viime syksynä kun olin rv5+? kun neuvolasta suositeltiin...viikkoa myöhemmin sain keskenmenon! Neuvolasta sanottiin jotta turhaan ilmoittaa mihinkään koska tuskin siitä rokotteesta johtuu. Niin eihän sitä tiedä mutta mietitytttää silti?!? Kauan meni toipuessa henkisesti keskenmenosta mutta nyt onnellisesti odotellaan tämän odotuksen käynnistymistä...

Meillä kans keskolassa moni sanoi, että oli lapsiveet menneet pari päivää rokotteen jälkeen. Ja että lapsia oli syntynyt/ mennyt kesken enempi, kun rokotteet oli aloitettu. Vaan eipä niistäkään mitään puhuta...

Takaisin