Testitulosten ihmettelyä.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kizu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

kizu

Puuhakas puhuja
Heips kaikille, Täällä kans yks kellä on propleema.... tilanteeni on seuraava: minulla oli ehkäisynä ehkäsykapseli n6kk. poistatin sen 11.1.2013. Kuukautiset alkoivat normaalikierron mukaisesti 14.1.2013. kuukautisten jälkee tikuttelin vuoroi ovis ja raskaustesteillä, raskaus testit eivät näyttäneet ikinä positiivista ei edes haaleaa. ovis tikut eivät myöskään näyttäneet vahvaa plussaa (koin ne sitten negaksi), jossain kohti kun olin säästänyt kaikki ovis testit huomasin yhden testin olevan inan tummempi kun muut mutta silti selvästi haaleampi kuin kontrolli viiva. Nyt sitten toissa yönä näin unta että mua sattuu iha perkuleesti vasemmalle puolelle vatsaan, sitten heräsin siihen kipuun jatkoin nukkumista ja tein aamulla positiivisen ovis testin. tein vielä illalla ja tänäaamuna 2 kpl molemmat positiivisia, tein myös huvin ja urheilun vuoksi raskaus testin ja siihen ilmestyi hailakka viiva jo ennen ajan päättymistä joka oli tässä tapauksessa 5 min. nyt olen itse vähän hämilläni, VOIKO TUO PITÄÄ PAIKKANSA? teen vielä huomenna ja ylihuomenna testit jos nekin näyttävät positiivista niin kai se on uskottava. Niin ja kyseessä on david -ovulaatio testit sekä david raskaus testit mallia liuska.

Kiitos vastauksistanne jo etukäteen :))

Ohhoh kuulostaapas omituiselta :o ovulaatiolta kyllä kuulostais (itsellä myös kipu oli), mutta raskaustestin ei kyllä vielä pitäis olla positiivinen vaikka hedelmöitys olisikin tapahtunut. Siinä kuitenkin menee muutamasta pvstä n viikkoon ennen kuin hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy kohtuun ja sitten vielä jokunen pv ainakin ennen kuin HCG hormoni nousee sille tasolle että raskaustesti sen havaitsisi. Eli aika mysteeri :)

Kannattaa varmasti odottaa nyt tovi ennen kuin uutta raskaustestiä teet? :)

Kiitos vastauksestasi!

En raskaana sitten kai ollutkaan, monta testiä tehty jälkee ja negaa näyttivät. Ja tätikin kylään tullut... nyt taas odotellaan :)

Takaisin