Testaa millainen vanhempi olet!

Olet energiapakkaus!
Kun päätät, että jotain tehdään, se myös tehdään – mieluiten nyt eikä viidestoista päivä! Vanhemmuus on sinulle suuri seikkailu, sillä et tiedä mitään hauskempaa kuin heittäytyä lapsellisen energian vietäväksi. Kun suutut, et yritäkään piilotella sitä, mutta toisaalta et ole pitkävihainen, sillä mielestäsi turhanaikaiseen kiukutteluun ja jankkaamiseen on typerää tuhlata energiaa, jonka voi käyttää johonkin paljon hauskempaan.

Osittain pitää paikkansa. Tuo asiat tehdään nyt eikä viidestoista päivä kuvaa hyvin mua, kun jotain päätän. Samoin tuo suuttuminen. 😂 En ehkä niin seikkailunhaluinen energiapakkaus ole kuin kuvauksessa, vaikka hauskaakin tykkään toki pitää.

Olipas kiva testi! Parempi =osuvampi kuin moni horoskooppi tms. Tässäpä tämän testitulos:

Olet itse rauhallisuus!

Vanhemmuuteen kuuluu vauhtia ja vaarallisia tilanteita, mutta sinä et niistä säpsähdä. Zenmäisellä rauhallisuudella ratkot kiperimmätkin tilanteet ja jos hermosi joskus kiristyvät, painut mieluiten ensin pihamaalle laskemaan kymmeneen ja palaat vasta sitten tapahtumien pyörteisiin. Uskot vakaasti siihen, että pää punaisena huutamisesta ei hyödy kukaan, vähiten sinä itse.

Tein testin kahdesti, sillä parista vaihtoehdosta en osannut oikein päättää kumman laitan. No tulokset oli rauhallisuus ja energiapakkaus. Rauhallinen en missään nimessä ole, mutta on siinä kuvauksessa perääkin. Toisen kuvaus osui paremmin. Oikeastaan vaihtoehdot tunteellinen ja hassutteleva sekä omistautunut ja tunnollinen kuvaavat enemmän minua, omasta mielestäni. Niitä testi ei tarjonnut mulle tulokseksi, mutta leikkimielisiähän nää ovat. 😘

Mietinpähän vain, jotta:

Voiskohan parisuhteelliset tuolla testillä yrittää "selvittää" millainen se toinen aikuinen on?
- saahan sillä ainakin puhetta aikaan:Winking Face:

Energiapakkaus tuli tulokseksi. En ole erityisen energinen, temperamenttinen kyllä, mutta yleensä en ole heittäytyjä. Mieluummin suunnittelen ja otan aikaa asioiden tekemiseen. Suuttumista en piilottele enkä ole pitkävihainen, turhaan kiukutteluun on myös turha käyttää aikaa, se piti paikkansa.

Olet omistautunut ja tunnollinen!​

"Sinä ryhdyit vanhemmaksi tietäen, että lasten kasvattaminen on uskomaton etuoikeus ja velvollisuus, josta ei luisteta – ei ikinä eikä missään olosuhteissa. Lapsesi saavat kasvaa turvallisessa ympäristössä, sillä he tietävät, että sinuun voi aina luottaa. Kun suunnittelet elämääsi, lastesi hyvinvointi ja tarpeet ovat etusijalla. Olet onnellisimmillasi silloin, kun näet lastesi säteilevän hyvää oloa ja onnellisuutta"

Kyllä tunnistan tuosta itseni, turha tunnollisuus ja perfektionismi ovat tosin sellaisia ominaisuuksia, joita työstän etten itse uuvu ihan totaalisesti.

Tulokseksi tuli omistautunut ja tunnollinen.

"Sinä ryhdyit vanhemmaksi tietäen, että lasten kasvattaminen on uskomaton etuoikeus ja velvollisuus, josta ei luisteta – ei ikinä eikä missään olosuhteissa. Lapsesi saavat kasvaa turvallisessa ympäristössä, sillä he tietävät, että sinuun voi aina luottaa. Kun suunnittelet elämääsi, lastesi hyvinvointi ja tarpeet ovat etusijalla. Olet onnellisimmillasi silloin, kun näet lastesi säteilevän hyvää oloa ja onnellisuutta."

Kyllä tuo aika oikean suuntaiselta vaikuttaa.

Takaisin