Terolutin kuurin aikana alkoi vuoto

marianne.b

Oman äänensä löytänyt
Moi!

Jätin e-pillerit pois lokakuussa 2008 koska halusimme mieheni kanssa yrittää perheenlisäystä ja ei tullut menkkoja niinpä menin gynelle joka määräsi minulle Terolut 10mg kuurin 2 kertaa päivässä 10 päivää. Söin ne ja ei ollut mitään haittavaikutuksia. Menkat tulivat kun kuuri loppui mutta sitten menkat ei halunnut alkaa itsestään (en ottanut seuraavaa Terolut kuuria koska lääkärin mielestä meidän piti odottaa ja katsoa).

Seuraavat menkat tulivat itsestään 5 maaliskuuta ja oli noin 5päivää.Toukokuussa menkat alkoivat itsestään 5.5-8.5 myös mutta soitin lääkärille ja hän määräsi Terolut kuurin 1 tabletti 10 päivän kuurin jos menkat eivät alkaa itsestään kesäkuussa.

Nyt kesäkuussa ne ei alkanut niinpä aloitin kuurin 1 tabletti maanantaina 15:sta päivä ja sitten alkoi tihkuvuoto, ajattelin että se menee varmasti ohi mutta nyt vuotoa tulee enemmän ja enemmän ja ei enää tihkuvuotoa. Lääkkeen selosteessa luki että jos tihkuvuotoa esiintyy niin lääkäri voi määrätä pienemmän annoksen. Mutta koska minulla alkoi oikea vuoto eikä enää tihkuvuoto niin sehän tarkoittaa varmasti että menkat olisivat alkaneet ilman Terolutiakin.

Vuoto alkoi keskiviikkona - torstaina. Voinko minä lopettaa kuurin koska näyttää siltä että menkat alkoivat itsestään?
Olen yrittänyt etsiä netistä samantapaisia tilanteita ja monet ovat kirjoittaneet että on okei lopettaa kuurin koska menkat olisivat alkaneet itsestään.
Onko kellään kokemusta Terolut kuurista tai tällaisesta tilanteesta? En viitsi turhaan syödä kuuria jos kerran menkat on ja kaikki kehossa todennäköisesti ok.
 
Takaisin
Top