Terolut,raskaus,vuoto ym.

Arian

Silmät suurina ihmettelijä
Hei
Aattelin alottaa uuden ketjun.KERTOKAA kokemuksia Terolut käytöstä,auttoko raskautumiseen.Tai milloin alkoi vuoto viimisen Teron syömisestä ym.Täällä voi myös tsempata toisia kuumeilijoita!:)

Vähän Taustaa,kk kiertoni on on 28-32.
Nuorin lapsi 5v(synt.2011) ja vauvakuume kova:)
Sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa.
Tuon jälkeen 2013 Km 12+ viikoilla,sen jälkeen ainakin 3KM vielä,yksi noista sairaalassa kaavittu.
Tilanne nyt:
2.6.2017 viimeiset kuukautiset.
21-24.6 tuhrua lähinnä pyyhkiessä.
5.7 hcg alle5
11.7. Gyne käynti,joka sanoi:joko alkava raskaus tai kuukautiset alkaa
Tuolloin antoi TEROLUT kuurin 1tbl 10päivän ajan jotta kk alkaisivat,jonka Alotin.
Nyt kuuri loppunut 4päivää sitten.Kovat vatsakivut(sairaalassa tällä hetkellä)vuoto ei ole alkanut.
Nyt Täällä ultrattiin 3päivää sitten:limakalvo 13mm,molemmin puolin follikkeli,toinen 17mm ja toinen 21(ei vielä puhjennut).
Ihmettelen myöskin tuota (ei vielä puhjennut),osaako joku viisaampi sanoa mitä tarkoittaa, ei Kai mulla voi ovis olla?
 
Kyllä kovasti kuulostaa, että ovis on tulossa. Toisaalta terolutit varmaankin aiheuttavat pian kuukautiset, joten vaikka munasolu hedelmöittyisi, se tuskin pysyy kohdussa.

Minulla terolutit aiheuttivat hirveät vatsakivut muutaman viikon ajaksi, ja kyllä niillä tosiaan kuukautiset alkoivat.

Odota ja katso miten käy, eipä tuossa muutakaan voi.
 
Heippa tänne
Kirjoitan tänne vaikka en tiiä lukeeko tätä kukaan.
En jaksa enää tätä.Söin kolme kuukautta TEROLUT kuuria.Menkat tuli joka kuukausi.
Nyt eka kierto tuon kuurin loppumisen jälkeen.
Viimeiset menkat 14.9.2017.Tein viikko sitte raskaustestin herkän johon tuli haalea viiva.Siitä jatkoin joka päivä.Testailen kun vauvakuume kova.Aina näky testissä haaleaa viivaa.Lauantaina sain jo tummemman viivan.Nyt tänään pääsin verikokeeseen jossa otettiin hcg.
Tipuin korkeelta ja kovaa,hcg alle 5.Onko kellään kumminkin tullu veritestistä eka nega ja myöhemmin plussa?
Mulla ei oo mitään merkkiä melkoista.Valkovuotoa lisääntynyt jo viikko sitten,pahoinvointia satunnaisesti.
Tuntuu että elämä kaatui: ((((
 
Heippa Arian, mukava kun tulet kertomaan kuulumisia. Luulen että monetkin saattaa lukea vaikka ei kommentoisikaan. En ainakaan ole kuullut että voisi plussaksi kääntyä jos veritestissä on nega. :sad001 Vereen se hormoni kuitenkin ensin menee. Kenties alkio on hipaissut niin että hetkeksi nousi hcg taso ja näkyi testeissä, mutta laski ennen verikoetta. Tai sitten viivanpaikat on näyttäneet haamuilta. Monille käy niin, kun toivoo näkevänsä viivan. Onko mahdollista että oviksesi oli tuolloin kun sait viivoja? Olen kuullut että joillain hcg nousee vähän oviksen aikaan niin että voi näkyä testissäkin. Josko oviksesi olisi ollut myöhässä... Tsemppiä!
 
Takaisin
Top