Teorioista tapahtuvaksi?

mamuska

Vauhtiin päässyt keskustelija
Kun lasta odotetaan on tämä kaikkien huulilla, onkohan lapsi tyttö vai poika?

Itse olen juurikin tässä vaiheessa että mielessä pyörii vauvan sukupuoli [:)] Teorioita on jokanäköisiä, vaikka mikään niistä ei ole osoittautunut niinkään paikkaansapitäväksi. Kuitenkin esitän teille nyt yhden minkä kuulin äidiltäni ja haluaisin siis vastauksia kuinka itselläsi on käynyt tai mitä sukupuolta ultra on povannut?

Äiti kertoi sen näin; Lapsi on sukupuoleltaan sama kuin äidin perheessä on lapsista esikoinen, eli esimerkiksi minun perheessäni vanhin on isoveljeni, eli tämän mukaan saisin pojan.

Kun ihmettelin ääneen että miten voi muka olla, intti hän että joskus poikkeus vahvistaa säännön mutta että ainakin hän on kovasti uskomaan tähän teoriaan.

Kertokaa siis hyvät äidit ja tulevat! Vahvistatko vai kumoatko? [;)]
 
Hmm.. Enpäs olekaan tuollaista kuullut ennen! Rupesin miettimään, että äitini sisaruksista vanhin on mies ja äitini sisaruksilla on vain poikia eli heilläkin esikoiset poikia, mutta sitten taas minulla on pelkkiä siskoja, joka tarkoittaa, että äitini esikoinen on tyttö ja siinähän tapauksessa ei pidä paikkansa. Mietin muutenkin tässä lähipiiriä ja menee aika vaihtelevasti... Eli aika sattumaa taitaa olla! [;)]

Muutenkin nämä kaikki asiat on aika lailla varmasti sattumia, onhan niitä muutenkin paljon; mahan malli, vauvan syke, odotusajan mieliteot jne.. Aika paljon varmaan ovat ihan vain sattumia! Olisi kyllä kiva, että keksittäisiin ja tutkittaisiin joku asia, joka oikeasti pitäisi paikkansa lähes 100 prosenttisesti! [:D]

Itse tykkään jotenkin uskoa näihin ja muutenkin mietiskellä näitä asioita, eli mielenkiintoinen aihe! [:)]
 
Just ja planeettojen liikkeet säätelee, millaisia ihmisiä olemme. Tätä mieltä minä olen tämmöisistä teorioista [8|]
 
Ihan hullu teoria. Mun äidin perheen esikoisesta ei tietoa (äiti adoptoitu). MUTTA mun exän perheessä esikoinen on tyttö (meidän yhteinen esikoinen poika) ja exän kahden siskon esikoiset poikia. Nää on näitä höpsis hupsis ja kupsis teorioita.
 
Höpö höpö.. Vanhemmillani esikoinen on poika, mutta isolla veljelläni ja toisella isosiskollani esikoiset ovat tyttöjä. Toisella isollasiskollani on kaksospojat ja itselle lekuri sanoi, että poika tulee.. Eli teoria on vaan puoleksi oikeassa.. Miehen puolella myös, miehen äidin esikoinen on poika mutta miehen veljen esikoinen on tyttö ja meidän poika :)

Tuo teoria menee samaan kastiin, missä nämä "poika tulee, jos sängyn alla on kirves", jne... uskomukset on :)
 
Minä olen esikko..eli siis tyttö..:D Siltikin mun esikko ja kuopuskin ovat poikia...:) Tämä kolmas olisi nyt sitten kuulemma tyttö...en usko tuohon väitteeseen.
 
"tätä mieltä minä olen tämmöisistä teorioista", "ihan hullu teoria", "höpö höpö", "en usko tuohon väitteeseen" Mikä teitä ihmisiä vaivaa?? Kunhan leikkittelen ajatuksella kun ei muutakaan tekemistä ollut! Ei tämä ollut mikään väite [:D]

Sitäpaitsi undulaatti ja embu83 taisivat olla ainoat jotka ymmärsivät oikein koko ajatuksen. Eli siis ei sen sukupuolinen mikä on äidin perheessä esikoinen vaan sinun omassa perheessä (äiti kun sinäkin olet?).

Luulinpa että olisi ihmisiltä löytynyt vähän enemmän huumorintajua, pettymys tosiaan ??? [>:]
 
Siis kysymyshän on sinun oman äidin esikoisesta, eikö? sen pitäisi olla samaa sukupuolta kuin sinun esikoisesi, tuon teorian mukaan...

Ja sitäpaitsi, kukaan tuota väitettä ei tosissaan ottanu..En ole kyllä koskaan kuullu, että "höpö höpö" on luokitettu vakavasti otettaviin kannanottoihin [:D]
 
Heh, aika jännä [:)]. Mä oon meijän perheessä lapsista vanhin. Nyt ite ootan esikoista ja rakenneultrassa ultraaja sano että tulee melko varmasti tyttö [:D]. Rupes toi vähän hymyilyttää. Mulla taas äiti sano että aika useesti ensisynnyttäjillä toi ensimmäinen on tyttö [:)]. Mutta saa nähä kumpi sieltä sitten tulee, rv 36+1 menossa.
 
Ihan yleisesti ihmettelin kun niin negatiivisia palautteita tuli. Pointtihan oli että mielenkiinnosta vaan kyselin että kellä pitää paikkaansa ja kellä ei, huumori mielessä! [;)]
Nojoo mä ymmärsin nyt ite väärin kun luin Rolli10 sun tekstiä, olit ymmärtänyt oikein! Mutta ilmeisesti tämä ei päde perheesi poikiin (se on sit taas oma juttunsa kumpi on ollut veljesi naisen sisaruksissa ensimmäinen), eli siis isosiskollasi ei ole pitänyt paikkaansa mutta sinun kohdallasi pitää. Myös Noksu86 ymmärsi oikein [:)] Hauskoja juttuja vaan nämä! Itse saan kaiken järjen mukaan tietää sukupuolen kahden viikon kuluttua kun on ultra, siihen asti on kiva spekuloida [:D]
 
No mä en ainakaan mitenkään negatiivisena ajatellut tuota mun tekstiä... Mutta joo, mua vähän ärsyttää nää kaikenmaailman poikkitieteelliset arvailut sukupuolesta. Tää oli ehkä älyttömimmästä päästä [:D]. Mahan muoto on kans yks mikä aina jaksaa naurattaa, mulla on ollut samanlainen maha kaikista lapsista, myös kaksosista ja samanlainen linea negrakin (sen perusteella tää olis nyt sitten poika myös vaikka ultrat toisin väittää).

Tajusin väärin ton idean, mun oman perheen esikoinen oli tyttö ja itsellä esikoinen siis poika et silti meni pieleen.

Mä en usko oikeastaan mihinkään tämmöisiin, ainoa mistä oon jotain joillakin huomannut on se tyttö vie äidin kauneuden liibalaaba. Ja sekin vain osittain... Että kaiketi sekin on vaan niin et jotkut on kauniimpia raskaana kuin toiset.
 
Takaisin
Top