Television rakkausrealitysarjat

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Maajussille Morsian, Ensitreffit Alttarilla, Unelmien Poikamies, mitä näitä nyt on. Katsotteko?

Olen aika kova katsomaan Unelmien Poikamiestä/Poikamiestyttöä, varsinkin jenkkien versio on pian katseltu kun on saatavilla. Suomen vastaava myös täytyy aina katsoa!

Olen seuraillut Ensitreffit Alttarilla -ohjelmaa jonkin verran. Ensimmäisen kauden katsoin ja nyt viime kauden sekä tätä juuri alkanutta kautta ajattelin katsoa. Maajussille Morsianta katsoin teininä, meinasin silloin jopa kirjoittaa yhdelle maajussille, mutta en uskaltanut kun taisin olla vasta 17 :hilarious:

Ensitreffit alttarilla on mun ehdoton suosikki, kaikki kaudet oon vahdannu. Myös muiden maiden kausia satunnaisesti jos on vastaan tullut. Mutta katson myös muita vastaavia. Love Islandista tykkään, paratiisihotelli ei oo niin hyvä, mut se ei oikein ookaan rakkausreality, kun kaikki yrittää vaan voittaa rahapotin. Tempparit katson aina. Taitaa olla oma elämä niin tasaista, että telkkarista pitää saada draamaa irti.

Tempparit katson draamannälkääni, myös Paratiisihotelli koukutti, mutta uusinta kautta en oo nyt seurannu. Love Islandin katson myös, mut ainakin tää nykyinen kausi on ollu minusta vähän tylsä.

Itse en ole syttyny yhdelläkään suomalaiselle rakkausrealitylle. Varsinkin tempparityyliset ohjelmat ei oo ollenkaan mun juttu. Osallistujien käytös ja arvomaailmat on usein niin kaukana omasta ettei vaan pysty mitenkään kiinnostumaan.

ensitreffit alttarilla <3 oon kattonu kaikki kaudet. siinä aina vaan toivoo niin hyvää kaikille, mutta aika harvoinhan ne parisuhteet kestää...

Takaisin