Tekeekö raskaushormonit hulluksi?

Ei tullut hormonihirviötä, olin ehkä jopa normaalia rauhallisempi. Itketti kyllä vähän enemmän. Ne hormonihirviöilyt on olleet imetyksen aikana. :bag:

Ihan alkuviikoilla raivokohtauksia, sitten alkoi itkuisuus ja sanat loukkaavat helpommin kuin ennen. Mies ärsyttää helpommin kuin aikaisemmin. Herkistyminen tapahtuu helpommin. Ja ärsyyntyminen. :rolleyes::eek::grin

Kyllä raskaus teki sen, että itkin ja paljon. Myös mies oli kovilla, kun tulistuin nollasta sataan.

Esikoisen raskaudessa voin paremmin kuin koskaan. Sekä henkisesti että fyysisesti. No nyt tämän raskauden kanssa vituttaa lähes koko ajan. :banghead: siis on aivan ihanaa olla raskaana ja vauva on toivottu ja vuoden yritetty, mutta voi pylly että vaan vituttaa kaikki asiat. :shifty::excited001:laughing002

Kyllä raskaus teki sen, että itkin ja paljon. Myös mies oli kovilla, kun tulistuin nollasta sataan.

Tämä sama mulla tässä raskaudessa. Viimeraskaudessa olin kokoajan hyvän tuulinen ja nyt just tulistun nopeesti. Itellekkin inhottavaa. :sour:

Mulla oli ensimmäinen raskaus niin, että voin tosi hyvin ja mielikin oli iloinen ja tasainen. Nyt vituttaa kaikki ja pinna on lyhyt. :banghead:

Takaisin