Teiniäitejä täällä?

Tytteli-99

Vasta-alkaja
Moikka. Olen melkein 17-vuotias ja kuudes raskausviikko menossa. (Positiivisen testin tein 28.4.) Päätöstä lapsen pitämisestä en ole vielä tehnyt ja kaikki ajatukset ihan sekaisin.

Olisi kiva tietää löytyykö täältä ikäistä juttuseuraa ja ns. tukea päätöksen teossa :)
 
Täälä yks ex teiniäiti :)
Sain esikoisen 17v, täytin tosin heti seuraavana päivänä 18v :D

Voit laittaa viestiä jos haluat kysellä tarkemmin.

Päivääkään en ole katunut, edelleen olemme miehen kanssa yhdessä. Töitä on tehty, opiskeltu ja itse elätetty kokoperhe ilman apuja..
 
Itse sain esikoiseni 17-vuotiaana, paras päätös ikinä. Vauva-arki voi olla välillä raskasta, mutta siihen kuuluu niin paljon ihania hetkiä, hymyjä ja nauruja, etten vaihtaisi niitä mihinkään. Tukiverkosto on tosi tärkee, ja mulla ainakin pelkkä tieto siitä että apua saa jos pyytää, auttaa jaksaan arjessa. Ite en kadu päätöstäni, opiskellakin kerkee myöhemmin kun lapsi on isompi. Oma päätös lapsen pitämisestä oli helppo, sillä tiesin että olisin kuitenkin parin-kolmen vuoden päästä halunnut alkaa yrittämään lasta. ja tuntuu että raskaaksi tulo pelasti mut monelta asialta, mitä olisi voinut tapahtua tyhmänä teininä törttöilessä.
 
Heii täällä on myös yksi 17v ja mulla on menossa 18 viikko :) Ja olishan se kivaa jos suo kiinostaa tulla jutteleen jos olet tai et jo päättänyt :)
 
No en niin teiniäiti ole kuin jotkut, mutta olen nyt rv7 ja täytän 19 kesäkuussa :) minullekkin siis saa kyllä laitella viestiä jos on jotain mieltä askarruttavaa :) kyllä sitä itsekkin mielellään juttelisi vähän lähemmin saman ikäisten kanssa, jotka samassa tilanteessa ovat! :)
 
Nonniin päätökseni olen tehnyt ja keskeytykseen päädyin. Viimeviikolla kävin tk:ssa ja siellä tehtiin sisätutkimus ja lähetettiin paperit oys:siin. Tällä hetkellä viikkoja 8+2 ja todella kova pahoinvointi ja väsymys. Aikaa odottelen vielä sinne keskeytykseen. Vähän jännittää ja pelottaa mutta mielestäni tämä on se oikea ratkaisu. Ikää kuitenkin vasta 16 ja koulut kesken eikä vakinaista parisuhdetta ole ja muutenkin tukiverkosto aika pieni.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top