Teet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ilo82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ilo82

Silmät suurina ihmettelijä
Mitä kofeiinitonta teetä voi juoda raskausaikana, kun rooboisteetkin kielletty? Kamomillatee on syksyisin ja talvisin ollut lempitee, mutta sekin ilmeisesti kielletty. Nyt hyviä suosituksia otetaan ilomielin vastaan. :)

Poimunlehtiteetä juon itse. Vadelmanlehteä ei suositella ekan kolmanneksen aikana, joten sen otan ton poimunlehden kaveriksi vasta myöhemmin. :)

Kääk.. en siis ole ajatellut että teetä ei voisi juoda. :wideyed:

Kahvin jätin pois, kun ei vaan tee mieli, mutta teetä olen kyllä juonut.

Jep, meillä siis kohta 8v. ja 11v. murut ja heidän raskausaikana ei ollut mitään mainintoja teen juonnista. Tänään muistin, että kesällä kun ostettiin tyrnimarjahillopurkki markkinoilta, mainitsi myyjä, että siitä saa hyvää teetä kun sekoittaa pari tl kuumaan veteen. Sen nyt kai pitäisi ainakin passata. Tee ja kynttilät kuuluu niin syysiltoihin.:)

Eikai teessä muita virallisia suosituksia olekkaan kuin se, että mustaa teetä saa juoda korkeintaan kuusi kuppia päivässä, kun kahvia saa juoda sen kolmen.

Toi rooiboksen kielto oli mulle uus juttu, ja näin pika googletuksella en löytänyt mitään muuta kuin se, että yrttijuomia ei muutenkaan suositella kun niitä ei ole niin tutkittu.

Mustaa teetä saa juoda. Kamomilla, rooibos, ym yrttiteet kiellettyjä. Samoin aloe veraa sisältävät juomat on kiellettyjä.

Mulla lempparivissy jää aina raskausaikana kaupan hyllylle tuon aloe veran takia....:meh: Esikoista odottaes join sitä ensin entiseen tahtiin ja sit vasta tajusin lukee mitä siinä on :inpain:

Mä oon ollut aina kahvin suurkuluttaja, muutama vuosi sitten kun olin edellisessä firmassa töissä ja työvuoro alkoi 6.45, olin klo 8 mennessä juonut yksin yhden pannullisen kahvia. Join ihan älyttömiä määriä. Nykyään menee 2-5 isoa kuppia päivässä. Nyt on alkanut sekin ällöttää, vaan kun kofeiininpuute saa pään kipeäksi..

Ja mulla on tasan yksi tee, mitä pystyn juomaan, Muumimamman voimatee. Pitänee tutkia, mitä pitää sisällään, toivottavasti ei oo kielletty, hämärä muikkari että ois mustaa :D

Ja mulla on tasan yksi tee, mitä pystyn juomaan, Muumimamman voimatee. Pitänee tutkia, mitä pitää sisällään, toivottavasti ei oo kielletty, hämärä muikkari että ois mustaa :D
Mustaa on! Just tänään join aamupalalla Muumimamman voimajuomaa :thumleft

Takaisin