TAYSin synnyttäjät menossa potilashotelliin?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Suspaus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Suspaus

Näppärä viestien naputtelija
Kesäkuunmammat 2014
Eli onko moni miettinyt, että jos kaikki sujuu hyvin, niin menisi tuonne hotelliin? Itseä kiinnostaisi ja mies myös innostunut ajatuksesta. Viimeksi tosiaan ei kyllä tullut nukuttua osastolla mölyn takia olleenkaan vieruskaveri räppäsi valoja päälle läpi yönkin...

Joo, mä toivon kovasti pääsyä potilashotelliin! :) Kuulostaa ihan tosi hyvältä tuo systeemi, ja olis aika kurja kyllä olla osastolla niin että mies joutuisi yöksi kotiin. Tosin itsellä on todettu (toistaiseksi tosi lievä) raskausdiabetes, joten en tiedä onko se meillä mahdollista. En ole saanut selville noita kriteerejä että koska sinne hotelliin pääsee, vaikka oon vähän kysellyt ja etsinyt netistä. Terkka onneksi sanoi, että jos mun radissa ei tapahdu muutoksia huonompaan niin ei pitäisi olla esteenä.

Onkos se muuten niin, että pitäisi olla omat vaatteet, vaipat, siteet, rintakumit, vaatteet vauvalle yms. jos on tuolla potilashotellissa? Mulle jäi vähän epäselväksi mitä kaikkea 'omaa' sinne tarvii, ei kuitenkaan ymmärtääkseni ole ihan kaikki saatavilla sairaalan puolesta kuin mitä osastolla olisi.

Tässä vielä uusiksi toi linkki tohon blogipostaukseen, kun vieläkin toi banneri tukkii tokan kirjoituksen... Siis kösittääkseni siellä on samat tavarat käytössä kuin osastolla, kutta moni kai haluaa omissa vermeissä olla. http://www.lily.fi/blogit/mun-elama...-ihana/synnyttaminen-taysin-potilashotellissa

Se kai sen radin kanssa riippuu, et tarviiko vauvan sokereita seurata. Silloin varmaan ei pääse, jos joudutaan seuraamaan niitä alkuun.

vauva lehdessähän tais olla juttua joku tovi sitten tosta ja mä ymmärsin sen pohjalta et siellä on ihan sama varustus kuin sairaalassakin, mutta tietty miellyttävämpää käydä muiden joukossa syömässä omissa vaatteissa kuin sairaalan kaavussa.

edit: http://www.pshp.fi/default.aspx?contentid=35354 tuolla on et omat vaatteeet molemmilla muut jutut saa sieltä

Vähän offtopic nyt, mutta ymmärtäisin nyt tämän perusteella, että radi ei periaatteessa vaikuta hotelliin pääsyyn sinänsä ollenkaan, vauvan sokerit vain katsotaan synnytyksen jälkeen ja jos ne on ok sinne pääsee?

Hitsit toi hotelli kuulostaa ihanalta. Vähän kyllä jännittää pääsisikö sinne, kaiken pitäisi mennä niin hyvin. Ja vähän myös pelottaisi jäädä "yksin" vauvan kanssa niin pian, mä kun en ole vielä edes vaihtanut ikinä vaippoja kenellekään.

Muutenkin musta on kiva synnyttää TAYSissa kun asun suht lähellä, kävelen potilashotellinkin ohi usein ja siellä sairaalan käytävilläkin ja synnärin ohi tulee kuljettua aika usein (opiskelen vieressä), melkein kuin synnyttäisi kotona. Ja ai niin, oonhan minäkin siellä syntynyt!

No meillä kanssa lyhyt matka sinne ja tosiaan viimeksi ihan normiosastolla vierähti se pari päivää, niin nyt olis kiva päästä tuota kokeilemaan :)

Heh, mä just mietin että jos synnytyksestä selviytyisi oikein hyvin, voisi melkein lähteä sairaalasta/hotellilta kotiin jalkaisin rattaiden kanssa Kaupin metsätien kautta. :) No ehkä kuitenkin autolla tai taksilla, mutta eipä sitä tiedä.

Se hotellin aamupala kuulosti myös ihanalta!

eikö tuolla sivuilla ollut et tuonne voi siirtyä osastolla olemisen jälkeenkin, niin mä ainakin ymmärsin, sillai et hetki osastolla ja jos kaikki sujuu niin kuin pitää niin sit voipi siirtyä, tyyliin vaikka päivän päästä synnytyksestä

Takaisin