Tatuointi

lunastar

Kunnioitettu kommentaattori
Heinämammat 2014
Oletteko suunnitellut tatuoinnin ottamista synnytyksen jälkeen? Tai jos on jo lapsia, niin onko jo heihin liittyen tatuointia? Esim. nimi, nimi ja syntymäpäivä, jalan-/kädenjälki tms.? Tai joku muu kuva lapsen syntymään liittyen? Ja jos otatte niin onko paikka jo päätetty?

Itse olen alustavasti päättänyt ottaa vasempaan kylkeen sydämen alapuolelle (ei liian näkyvä paikka (+muutenkin pitää töiden takia olla sellainen paikka minkä saa työvaatteilla helposti piilotettua ilman suurempia ongelmia), kun tatuointi on itseä varten). Mutta onko se nimi, nimi+syntymäpäivä, kädenjälki vai mikä, niin on vielä aavistuksen auki. Haluaisin vähän kädenjälkeä, mutten toisaalta halua mitään liian isoa (ja kun se kakkonen on suunnitteilla), niin sen vuoksi nimi olisi mukava. Syntymäpäivää harkitsen sitten taas nimen yhteyteen, mutta en tiedä vielä...
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on tarkoitus ottaa jalkaan tohon sivulle lasten jalanjäljet ja synt.aika, ollu jo esikon syntymästä lähtien, mut en oo vielä saanu aikaseks( tai siis mies ei oo, tekee siis silloin tällöin tatuointeja) Mutta siis suunnitelmissa on ottaa jossain vaiheessa nuo:)
 
Uusi tatuointi on suunnitteilla synnytyksen jälkeen, mutta se ei liity vauvaan mitenkään. :)
 
Juu vauvan nimi/syntymäaika olisi suunnitteilla vasempaan kylkeen.sellanen siisti,suht pieni, koska on mun oma juttu,enkä halua näytellä tuota kaikille.
Mies meinaa ottaa samaan kohtaan kans samanlaisen.hänelle ehkä vähän isommalla fontilla..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla ei ole yhtäkään tatuointia, mutta oon jo vuosia suunnitellu/miettiny yläselkään sellasta kiemuraista kelttiläistä elämänpuuta. Siihen sitten johonkin oksaan voi piilottaa vauvan (ja mahd tulevien muiden lasten) syntymäpäivät. Ja sen pitää tosiaan olla pienellä ja aika piilossa, sulautua siihen muuhun kuvaan hyvin.

Mulla ei oo mitään suurta tarvetta tatskalla huutaa maailmalle että MULLA ON LAPSI, enkä ite henk-koht pidä yhtään niistä HUOM liian näkyvistä käden/jalan/naaman kuvista iholla. Jos se on pieni ja jotenki fiksusti sulautettu ehkä osaan muuta kuvaa niin voi mennä, mutta sitte ku näkee näitä keskellä selkää/rintaa olevia käden ja jalan kuvia (varsinkin jos niitä on monta niin ettei meinaa enää ees tila riittää), tai kaikista kamalimmat on ne vauvan naamat o_O ei se vaan toimi jos sulla on jonku toisen naama tatuoituna ittees, vaikka kuinka olis se oma rakas kullannuppu. Kauheeta jos miettis et munki äidil olis joku mun naama tatuoituna jossain.......:grin Mutta tää oli vaan taas mun mielipide, tatskat on hyvin henkilökohtasia ja jokainen ottaa sellasen ku itteensä tuntuu sopivan. Tuli vaa tää naamatatska-juttu mieleen kun just viime viikol uimarannal näin yhden äidin kenel oli puolen selän kokonen vauvannaama seläs ja mun mielestä se oli jo lähellä mauttomuuden huippua.......
 
Mieki oon miettiny et ottais sit vauvan jalanjälen ja siihe syntymäaika lisäks johoki just ei kauheen näkyvään paikkaan, varmaa toisee nilkkaa ku toisessa jo kuvaa on tai sit oikeesee jalkapöytää ku vasenki on jo koristeltu :)
Miekää en ymmärrä noi vauvannaama tatuointeja..
 
Toiveissa olis tatuointi käsivarteen, johon sitten haluaisin liittää muksut. Mitään hajua ei vaan ole vielä et millanen siitä tulis! :rolleyes: Mä en lähde muiden kuvia arvosteleen, kukin painaa ihoonsa mitä haluaa, mut ite taas haluan kehitellä jonkun sellasen mikä ei oo mitään massatuotantoo kuten esim. jalanjälki yms. Haluun et mun tatuoinnit on mun näkösiä, yks löytyy ennestään ja se on just mun juttuni.. :)
 
Mä oon jo toistakymmentä vuotta haaveillut tatskasta mutta en oo osannut päättää paikkaa ja kuvaa. Ja onneksi en oo, koska ne parikymppisenä olleet haaveet oli aika kamalia :) Lapsen nimi tai/ja syntymäaika kauniilla pienellä fontilla on joskus tulossa kun vain päätän paikan :) Enkä pidä kiirettä hankinnan kanssa, haluan olla varma etten kadu paikkaa enkä kuvaa :)

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top