Vastaa ketjuun

[PARSEHTML]Meill&auml; sy&ouml;d&auml;&auml;n tuttia. Sy&ouml;ty jo sairaalasta l&auml;htien ja oltu tyytyv&auml;isi&auml; :).. Tytyll&auml; on ihan hirve&auml; imemis-tarve ollu alusta asti (niinku varmasti kaikilla vauvoilla) eik&auml; mun k&auml;rsiv&auml;llisyys riit&auml; siihen ett&auml; istun/makaan tissi suussa tunnin v&auml;lein (jopa tihe&auml;mmin).. Sit&auml;paitsi nyky&auml;&auml;n kun tulee niin hirmuna maitoa niin tyty monesti alkaa kiemurtelemaan imiess&auml;&auml;n 10 min imemisen j&auml;lkeen ja tulkitsen sen niin ett&auml; "minuun ei mahdu enemp&auml;&auml;!", otan tissin irti ja ty&ouml;nn&auml;n tutin tilalle, imeminen jatkuu mutta kiemurtelu loppuu ja tyty on tyytyv&auml;inen. Eli meid&auml;n tytyn imemisen tarve on suurempi kuin vatsan tilavuus, jos sen n&auml;in voisi ilmaista :D Ja mulla oli synn&auml;rilt&auml; l&auml;htien n&auml;nnit aivan sairaan kipe&auml;t n. kahden viikon ajan, siis niin kipe&auml;t ett&auml; itku p&auml;&auml;si joka kerta ku imetin! Ettei puhettakaan ett&auml; tyty ois roikkunu kokoajan tissill&auml;, ku sen vaan ett&auml; saa maidon nousemaan ja n&auml;lk&auml;ns&auml; tyydytetty&auml;. Siit&auml; valitinki synn&auml;rill&auml; kun tyty nukahti aina tissille ja luputti siin&auml; nukkuessaanki niin k&auml;til&ouml; vaan tuumas yst&auml;v&auml;llisesti ett&auml; taitaa pit&auml;&auml; sua tuttinaan ja anto vauvalle tutin, itse jopa suositteli sit&auml; sanoen "jos se vauva sit&auml; tarvii ja se muutenkin rauhoittaa lasta niin miksi sit&auml; ei voisi antaa?". T&auml;st&auml; huolimatta meill&auml; ei ole imuotteen kanssa ongelmia, eik&auml; muutakaan onkhelmaa. Tutti toimii erinomaisena rauhoittajana ja "ylim&auml;&auml;r&auml;isen" imemistarpeen tyydytt&auml;j&auml;n&auml;. Ei se sit&auml; "turhaan" luttuuta, kun ei tarvi niin sylkee pois tai ei huoli vaikka itkisi ja sit&auml; yritt&auml;isi tuputtaa. Maitoa mulla tulee tosi hyvin ettei se ole meill&auml; vaikuttanu siihenk&auml;&auml;n. <br />

Mielest&auml;ni siis turhaan meuhkataan tuosta tutin opettamisesta/k&auml;ytt&auml;misest&auml;, kyll&auml; sen ite tiet&auml;&auml; tarviiko sit&auml; vai ei, sanon min&auml; :)[/PARSEHTML]

Takaisin