Vastaa ketjuun

[PARSEHTML]Min&auml; en olisi halunnut antaa lapsen alkaa tuttia k&auml;ytt&auml;m&auml;&auml;n niin sanotusti ollenkaan, mutta v&auml;h&auml;n niinku painostettiin, tai oikeammin suku alkoi jakelemaan hyvi&auml; neuvoja. Ett&auml; parempi ett&auml; se tuttia imee kuin sormia, vaikeampi opettaa irti siit&auml;. Kolmisen viikkoa mentiin ilman tuttia, ett&auml; imutarve tyydyttyi tissittelyll&auml;, mutta sitten vauva joutuikin olemaan sairaalassa y&ouml;t&auml; niin tuntui kivemmalta antaa se tutti sinne mukaan (ja oishan ne hoitajat sit lopulta omin luvin sen suuhun laittaneet, luulen.)<br />

<br />

Onneksi ei ole koko ajan tutti suussa, illalla vain tai vaunuihin nukkumaan menness&auml; ja itse sen pullauttaa pois kun on rauhoittunut, tai nyky&auml;&auml;n jo puree ja imee unipupua eik&auml; tutti kelpaa kohta nukuttajaksikaan. L&auml;hinn&auml; unta auttamaan on siis k&auml;ytetty, ei niink&auml;&auml;n lohduttamaan tai imutarvetta varten. Vauva on nyt jo 5 kk, niin luontainen imutarvekin v&auml;henee ja kun on aloitettu kiinte&auml;t niin luulen ett&auml; kuukauden p&auml;&auml;st&auml; ei meill&auml; ole en&auml;&auml; tuttia. Sormiakaan kun ei ime vaan kaivelee tulevia hampaita. Ellei sitten mieheni sit&auml; tuttia vauvalle tarjoa kun h&auml;&auml; v&auml;h&auml;n kuuluvammin &ouml;nisee ennen nukahtamista...[/PARSEHTML]

Takaisin