Tamperelaiset heinämasut!

Nendrah

Silmät suurina ihmettelijä
Avasin tällaisen keskustelupalstan sillä minusta olisi hienoa tutustua teihin muihin tamperelaisiin odottajiin, vaihtaa ajatuksia ja kuulumisia, mahdollisesti löytää vaunuttelu- ja puistoseuraa tulevia vuosia varten :)
Itse olen 23 ja odotan esikoistani syntyväksi 4.7.
 
Täällä kanssa 23 vuotias Tamperelainen jolla esikoisen olisi määrä syntyä 10.7[:)] Asutaan itäpuolella ja meistä saa ainakin vaunuttelu seuraa ja toki ennen vauvan tuloa voin lähteä kiertelemään vauvan vaateliikkeitä[:D]
 
Voi miten kivaa [:)] Me asutaan myös itätampereella! Aloitin lomailunkin jo nyt, joten aikaa on. (:
 
nendrah@gmail.com on mun mailiosoite, jos vaikka laitat jotain viestiä niin voidaan tutustua paremmin tai etsiä toisemme facebookista tms. :)
 
Täällä ilmoittautuu yksi Tamperelainen heinämasu, laskettu aika 20.7 ja kaukajärvellä asustellaan..:) hienoa olisi saada tätä kautta uusia ystäviä kun vasta viime lokakuussa on tampereelle muutettu joten en täältä päin tunne oikeastaan ketään vielä..
 
Kannatetaan yhteistä tapaamista, ois hienoa tutustua samassa tilanteessa oleviin tuleviin äiteihin..:)
 
Lumia86 voi pistää mulle vaikka sähköpostia wagana@wippies.com niin järkkäillään yhteistä miittiä[:)] Jos muitakin sais tuleen niin olishan se kiva!
 
Takaisin
Top