Tampereen tulevat mammat?

Mun mielestä toi ei ollut kokonaan salainen ryhmä, eli jos joku etsii sen niin näkee jäsenet. Mutta koitin tsekkailla sillä "näytä käyttäjänä xxx" mun profiilia liittymisen jälkeen, niin ainakaan siellä ryhmissä toi ei näkynyt.

En kanssa oikeen tiedä miten menee noi asetukset, mutta otin riskin ja liityin. Eikä kukaan ainakaan oo kommentoinut mitään, joten en usko että hirveän julkisesti ainakaan on näkynyt :)...ehkä joku osaa kertoa paremmin?
 
Kiitos Pipridae vastauksestasi! Ehkä mä sitten josain vaiheessa uskaltaudun liittymään :) tuo juurikin jännittää että muut näkee mun seinältä että "liittyi ryhmään mammat" tms tai että näkyy siellä listassa..

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Ryhmä on salainen. Liittyminen näkyy ainoastaan fb sivullasi viimeisimmät tapahtumat kohdassa josta sen voi heti liityttyään poistaa. Viimeisimmät tapahtumat löytyy vasemmasta reunasta profiilisi sivulla :)
 
Täälläkin tamperemamma, toinen siis tulossa, ja oma vm on 87. Tällä hetkellä siis asutaan Jenkeissa mutta loppuvuodesta tullaa takas Tampereelle. Mielelläni oon mukana kaikessa mahdollisessa :)
 
Onko muut saaneet kutsua Edian ravintotutkimukseen, jolla tutkitaan ravinnon vaikutusta tyypin 1. diabeteksen puhkeamiseen? Oletteko ajatelleet osallistua?
 
Mä sain kutsun, ja olis periaatteessa kyllä kiinnostanu osallistua. Miehellä kuitenki sen verran haipakkaa töissä, että se sanoi, ettei kaipaa enää lisämenoja, joten ei olla osallistumassa. Kiinostava tutkimus kuitenki.
 
Mä kanssa harkitsin pitkään, kun mulla on taas itellä töissä ihan mahdoton tilanne. Mutta päätin sitten kysäistä ja saatiin se ensimmäinen tapaaminen rakenneultran yhteyteen. Sama siinä sitten enää lähdenkö töistä vartin enemmin kun myöhemmin, kun kuitenkin tulee ihan pätkästy päivä....katotaan nyt, siitähän sitten vasta selviää sovitaanko me edes mukaan. Ja ainahan sen voi sitten keskeyttää, jos alkaa näyttää että vaatii ihan mahdottomasti aikaa tai energiaa :)
 
Mä kanssa harkitsin pitkään, kun mulla on taas itellä töissä ihan mahdoton tilanne. Mutta päätin sitten kysäistä ja saatiin se ensimmäinen tapaaminen rakenneultran yhteyteen. Sama siinä sitten enää lähdenkö töistä vartin enemmin kun myöhemmin, kun kuitenkin tulee ihan pätkästy päivä....katotaan nyt, siitähän sitten vasta selviää sovitaanko me edes mukaan. Ja ainahan sen voi sitten keskeyttää, jos alkaa näyttää että vaatii ihan mahdottomasti aikaa tai energiaa :)

Meidät kanssa rakenneultran yhteydessä puhuttiin osallistumaan tohon sit kuitenki. Saatiin samalla reissulla verinäytteetki annettua jne, joten mielenkiinnolla odotellaan tuloksia.
 
me osallistuttiin tutkimukseen tossa rakenneultran yhteydessä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kuka täällä hyväksyy porukkaa facebuukin ryhmään? :) mä oon muutama päivä sitten jo liittyny.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Vieläkö Tampereen mammat fb-ryhmään pääsee? En löytänyt ryhmää facesta linkin kautta... Miten siihen voi liittyä? Onko se vielä olemassa?
 
Täällä kans yksi esikoistaan odottava Tampereen lähellä asuva mamma, elokuussa olis laskettu aika. Olisin kans kiinnostunut liittymään tohon fb-ryhmään :)
 
Takaisin
Top